Notebookcheck

NVIDIA Quadro K620M

NVIDIA Quadro K620M

Ceny laptopów z kartą grafiki Quadro K620M

ProducentNVIDIA
Quadro K Rodzina
Quadro K5100M 1536 @ 771 MHz256 bit @ 3600 MHz
Quadro K5000M 1344 @ 706 MHz256 bit @ 3000 MHz
Quadro K4100M 1152 @ 706 MHz256 bit @ 3200 MHz
Quadro K4000M 960 @ 600 MHz256 bit @ 2800 MHz
Quadro K3100M 768 @ 706 MHz256 bit @ 3200 MHz
Quadro K3000M 576 @ 654 MHz256 bit @ 2800 MHz
Quadro K2100M 576 @ 667 MHz128 bit @ 3000 MHz
Quadro K1100M 384 @ 705 MHz128 bit @ 2800 MHz
Quadro K620M 384 @ 1029 - 1124 (Boost) MHz64 bit @ 2000 MHz
Quadro K2000M 384 @ 745 MHz128 bit @ 1800 MHz
Quadro K1000M 192 @ 850 MHz128 bit @ 1800 MHz
Quadro K610M 192 @ 954 MHz64 bit @ 2600 MHz
Quadro K510M 192 @ 846 MHz64 bit @ 2400 MHz
Quadro K500M 192 @ 850 MHz64 bit @ 1800 MHz
ArchitekturaMaxwell
Potoki384 - ZJC
Zegar rdzenia1029 - 1124 (Boost) MHz
Zegar pamięci2000 MHz
Magistrala64 bit
Typ pamięciDDR3
Maks. pamięci2048 MB
Pamięć współdzielonanie
DirectXDirectX 11, Shader 5.0
Technologia28 nm
TechnologieOptimus, PhysX, CUDA, OpenCL, 3D Vision, 3DTV Play
Data premiery01.03.2015
Witryna producentahttp://www.nvidia.de/page/quadrofx_go.html

Testy

3DMark - Cloud Gate Standard Score 1280x720
6591 Points (13%)
3DMark - Cloud Gate Standard Graphics 1280x720
9092 Points (6%)
3DMark - Fire Strike Score 1920x1080
1424 Points (6%)
3DMark - Fire Strike Graphics 1920x1080
1621 Points (4%)
3DMark 11 - Performance 1280x720
2526 points (9%)
3DMark Vantage
P Result 1280x1024 +
P GPU no PhysX 1280x1024 +
3DMark 06 Standard 1280x1024 +
Unigine Heaven 3.0 - DX 11, Normal Tessellation, High Shaders 1920x1080
21.9 fps (8%)
Unigine Heaven 3.0 - OpenGL, Normal Tessellation, High Shaders 1920x1080
18.6 fps (17%)
Unigine Heaven 2.1 - high, Tesselation (normal), DirectX11 1280x1024
29 fps (13%)
SPECviewperf 11
Siemens NX 1920x1080 +
Tcvis 1920x1080 +
SolidWorks 1920x1080 +
Pro/ENGINEER 1920x1080 +
Maya 1920x1080 +
Lightwave 1920x1080 +
Ensight 1920x1080 +
Catia 1920x1080 +
SPECviewperf 12
Solidworks (sw-03) 1900x1060 +
Siemens NX (snx-02) 1900x1060 +
Showcase (showcase-01) 1900x1060 +
Medical (medical-01) 1900x1060 +
Maya (maya-04) 1900x1060 +
Energy (energy-01) 1900x1060 +
Creo (creo-01) 1900x1060 +
Catia (catia-04) 1900x1060 +
Cinebench R10 Shading 32Bit +
Cinebench R11.5 OpenGL 64Bit +
Cinebench R15
OpenGL 64Bit +
Ref. Match 64Bit +
GFXBench 3.0 - Manhattan Offscreen OGL off screen
60.3 fps (11%)
GFXBench 3.0 - Manhattan Onscreen OGL on screen
48.8 fps (13%)
LuxMark v2.0 64Bit - Room GPUs-only
253 Samples/s (5%)
LuxMark v2.0 64Bit - Sala GPUs-only
508 Samples/s (5%)
- Zakres wyników testów referencyjnych dla tej karty graficznej
- Średnia wartość wyników testów referencyjnych dla tej karty graficzne
* Smaller numbers mean a higher performance

Testy gier

Zamieszczone niżej wyniki pochodzą z testów zrecenzowanych laptopów. Należy pamiętać, że osiągi poszczególnych konfiguracji zależą od zastosowanej pamięci własnej karty (VRAM), zegarów karty (mogą być różne), procesora, ustawień systemu, sterowników i wersji systemu operacyjnego. Tym samym uzyskane wyniki nie muszą być reprezentatywne dla wszystkich laptopów wyposażonych w daną kartę graficzną. By uzyskać szczegółowe informacje o wynikach testów, należy kliknąć na podaną wartość liczbową (fps, czyli kl/s).

Ryse: Son of Rome
low 1024x768
35  fps    + Porównaj
med. 1366x768
23  fps    + Porównaj
high 1920x1080
10  fps    + Porównaj
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
GRID: Autosport
low 1024x768
151  fps    + Porównaj
med. 1366x768
76  fps    + Porównaj
high 1920x1080
32  fps    + Porównaj
ultra 1920x1080
18  fps    + Porównaj
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach med..
Thief

Thief

2014
low 1024x768
21  fps    + Porównaj
med. 1366x768
26  fps    + Porównaj
high 1366x768
13  fps    + Porównaj
ultra 1920x1080
10  fps    + Porównaj
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Total War: Rome II
low 1024x768
61  fps    + Porównaj