NVIDIA GeForce 9650M GS
-
GeForce 9000M Rodzina
| |||||||
| Nazwa robocza | NB9P-GS1 | ||||||
| Architektura | G8x | ||||||
| Potoki | 32 - ZJC | ||||||
| Zegar rdzenia | 625 MHz | ||||||
| Zegar jednostek cieniujących | 1250 MHz | ||||||
| Zegar pamięci | 800 MHz | ||||||
| Magistrala | 128 bit | ||||||
| Typ pamięci | GDDR2?, GDDR3 | ||||||
| Maks. pamięci | 512 MB | ||||||
| Pamięć współdzielona | nie | ||||||
| API | DirectX 10, Shader 3.0 | ||||||
| Pobór prądu | 29 W | ||||||
| Liczba tranzystorów | 289 mln | ||||||
| Technologia | 80 nm | ||||||
| Technologie | MXM III | ||||||
| Wielkość laptopa | duży | ||||||
| Data premiery | 13.03.2008 | ||||||
| Witryna producenta | www.nvidia.com | ||||||
Testy
3DM Vant. Perf. total +
* Mniejsze liczby oznaczają wyższą wydajność
Testy gier
Zamieszczone niżej wyniki pochodzą z testów zrecenzowanych laptopów. Należy pamiętać, że osiągi poszczególnych konfiguracji zależą od zastosowanej pamięci własnej karty (VRAM), zegarów karty (mogą być różne), procesora, ustawień systemu, sterowników i wersji systemu operacyjnego. Tym samym uzyskane wyniki nie muszą być reprezentatywne dla wszystkich laptopów wyposażonych w daną kartę graficzną. By uzyskać szczegółowe informacje o wynikach testów, należy kliknąć na podaną wartość liczbową (fps, czyli kl/s).
| low | med. | high | ultra | QHD | 4K | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Crysis - GPU Benchmark | 75.3 | 27 | 15.2 | |||
| Crysis - CPU Benchmark | 67.8 | 24.8 | 14 | |||
| World in Conflict - Benchmark | 35 | 21 | ||||
| F.E.A.R. | 120 | 162 | 27 | |||
| Doom 3 | 165.2 | 160.4 | 146.5 | 123.7 | ||
| low | med. | high | ultra | QHD | 4K | < 30 fps < 60 fps < 120 fps ≥ 120 fps | 2 2 | 2 1 2 | 4 1 | 1 | | |
Więcej informacji w rankingu płynności w grach
Brak recenzji dla tej karty graficznej.





