Notebookcheck Logo

PowerVR GE8320

-

PowerVR Series8XE Rodzina

PowerVR GE8320 @ 0.4 - 0.65 GHz
PowerVR GE8300 @ 0.66 GHz
PowerVR GE8100 @ 0.57 GHz
ArchitekturaPowerVR Series8XE
Zegar rdzenia400 - 650 (Boost) MHz
Pamięć współdzielonanie
APIDirectX 10, OpenGL 3.x, 4.x, OpenGL ES 3.0
Technologia20 nm
TechnologieOpenGL ES 3.2, Vulkan 1.1, OpenCL 1.2, Android NN HAL API Support
Data premiery09.09.2014
Witryna producentawww.imgtec.com
CPU in PowerVR GE8320GPU Base SpeedGPU Boost / Turbo
Mediatek Helio G378 x 1800 MHz? MHz680 MHz
Mediatek Helio G358 x 2300 MHz? MHz680 MHz
Mediatek Helio G368 x 2200 MHz? MHz680 MHz
min. - max.? - 650 MHz? - 680 MHz

Testy

3DMark - 3DMark Ice Storm Unlimited Graphics
min: 6785     avg: 11520     median: 11994 (1%)     max: 13939 Points
3DMark - 3DMark Ice Storm Extreme Graphics
min: 6867     avg: 7128     median: 7128 (1%)     max: 7389 Points
3DMark - 3DMark Ice Storm Graphics
9534 Points (1%)
3DMark - 3DMark Sling Shot (ES 3.0) Unlimited
min: 494     avg: 806     median: 812 (4%)     max: 1214 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot (ES 3.0) Unlimited Graphics
min: 445     avg: 750     median: 765 (2%)     max: 881 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot Extreme (ES 3.1) Unlimited
min: 302     avg: 499.1     median: 493 (2%)     max: 1166 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot Extreme (ES 3.1) Unlimited Graphics
min: 253     avg: 424.8     median: 429 (1%)     max: 516 Points
3DMark - 3DMark Wild Life Unlimited
0 Points (0%)
3DMark - 3DMark Wild Life Extreme Unlimited
0 Points (0%)
GFXBench - GFXBench 5.0 4K Aztec Ruins High Tier Offscreen
min: 0.6     avg: 0.6     median: 0.6 (0%)     max: 0.65 fps
GFXBench - GFXBench 5.0 Aztec Ruins High Tier Offscreen
min: 0.85     avg: 1.4     median: 1.4 (0%)     max: 1.6 fps
0.314 -78%
...
0.63 -55%
0.8 -43%
0.836 -40%
0.8694 -38%
1 -29%
1.02 -27%
1.096 -22%
1.183 -16%
1.22 -13%
PowerVR GE8320
1.403
1.5 7%
1.629 16%
1.825 30%
ARM Mali-G57 MP1
2.061 47%
ARM Mali-G52 MP1
2.113 51%
2.356 68%
2.467 76%
2.817 101%
ARM Mali-G51 MP4
2.913 108%
...
118.5 8346%
max:
536 38104%
0%
100%
GFXBench - GFXBench 5.0 Aztec Ruins Normal Tier Offscreen
min: 2.3     avg: 3.9     median: 3.9 (0%)     max: 7.4 fps
GFXBench - GFXBench Car Chase Offscreen
min: 1.8     avg: 3     median: 2.9 (0%)     max: 6.1 fps
GFXBench 3.1 - GFXBench Manhattan ES 3.1 Offscreen
min: 3.7     avg: 6.6     median: 6.7 (0%)     max: 8.3 fps
GFXBench 3.0 - GFXBench 3.0 Manhattan Offscreen
min: 6.3     avg: 10.4     median: 10.5 (1%)     max: 12 fps
GFXBench (DX / GLBenchmark) 2.7
GFXBench T-Rex HD Offscreen C24Z16 +
GFXBench (DX / GLBenchmark) 2.7 - GFXBench T-Rex HD Offscreen C24Z16
min: 13     avg: 19.9     median: 20 (0%)     max: 23 fps
Antutu v9 - AnTuTu v9 GPU
min: 15496     avg: 16406     median: 16655 (2%)     max: 17214 Points
Geekbench 6.2 - Geekbench 6.2 GPU OpenCL
0 pkt. (0%)
Geekbench 6.2 - Geekbench 6.2 GPU Vulkan
0 pkt. (0%)
PassMark PerformanceTest Mobile V1 - PerformanceTest Mobile V1 2D Graphics Tests
min: 2578     avg: 7793     median: 6525 (7%)     max: 13202 Points
PassMark PerformanceTest Mobile V1 - PerformanceTest Mobile V1 3D Graphics Tests
min: 575     avg: 2322     median: 2965 (5%)     max: 3666 Points
Power Consumption - GFXBench Aztec Ruins Normal Tier Offscreen Power Consumption 150cd *
min: 1.84     avg: 2.3     median: 2.2 (1%)     max: 2.91 Watt
00.20.40.60.811.21.41.71.92.12.32.52.72.93.13.33.53.73.9Tooltip
- Zakres wyników testów referencyjnych dla tej karty graficznej
- Średnia wartość wyników testów referencyjnych dla tej karty graficzne
* Smaller numbers mean a higher performance

Testy gier

Zamieszczone niżej wyniki pochodzą z testów zrecenzowanych laptopów. Należy pamiętać, że osiągi poszczególnych konfiguracji zależą od zastosowanej pamięci własnej karty (VRAM), zegarów karty (mogą być różne), procesora, ustawień systemu, sterowników i wersji systemu operacyjnego. Tym samym uzyskane wyniki nie muszą być reprezentatywne dla wszystkich laptopów wyposażonych w daną kartę graficzną. By uzyskać szczegółowe informacje o wynikach testów, należy kliknąć na podaną wartość liczbową (fps, czyli kl/s).

League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift

2020
low
42  fps    + Porównaj + 📈 Graph
high
0 (!)  fps    + Porównaj
ultra
0 (!)  fps    + Porównaj
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach low.
Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile

2020
low
48  fps    + Porównaj + 📈 Graph
high
0 (!)  fps    + Porównaj
ultra
0 (!)  fps    + Porównaj
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach low.
Genshin Impact

Genshin Impact

2020
low
15  fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Armajet

Armajet

2020
high
24 30 33.5 ~ 29 fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
PUBG Mobile

PUBG Mobile

2018
low
22 24 24 25 25 25 25 25 25 25 25 ~ 25 fps    + Porównaj + 📈 Graph
med.
22 23 24 24 25 25 25 25 25 25 25 ~ 24 fps    + Porównaj + 📈 Graph
high
0 (!) 0 (!) ~ 0 fps    + Porównaj
ultra
0 (!)  fps    + Porównaj
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Arena of Valor

Arena of Valor

2018
low
30 31 31 56 ~ 37 fps    + Porównaj + 📈 Graph
ultra
29 30 31 43 ~ 33 fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Na większości testowanych laptopów grywalna przy ustawieniach low.
Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

2018
low
47 58 ~ 53 fps    + Porównaj + 📈 Graph
high
57  fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach high.
Dead Trigger 2

Dead Trigger 2

2013
high
30  fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne

2013
low
28  fps    + Porównaj + 📈 Graph
high
21 30 ~ 26 fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

2013
low
10 19 27 28 ~ 21 fps    + Porównaj + 📈 Graph
high
12 22 24 ~ 19 fps    + Porównaj + 📈 Graph