Notebookcheck Logo

PowerVR GE8320

-

PowerVR Series8XE Rodzina
PowerVR GE8320 @ 0.65 GHz
PowerVR GE8300 @ 0.66 GHz
PowerVR GE8100 @ 0.57 GHz
ArchitekturaPowerVR Series8XE
Zegar rdzenia650 MHz
Pamięć współdzielonanie
APIDirectX 10, OpenGL 3.x, 4.x, OpenGL ES 3.0
Technologia20 nm
TechnologieOpenGL ES 3.2, Vulkan 1.1, OpenCL 1.2, Android NN HAL API Support
Data premiery09.09.2014
Witryna producentahttps://www.imgtec.com/powervr-gpu/ge8320/
CPU in PowerVR GE8320GPU Base SpeedGPU Boost / Turbo
Mediatek Helio G378 x 1800 MHz? MHz680 MHz
Mediatek Helio G358 x 2300 MHz? MHz680 MHz
Mediatek MT87688 x 1500 MHz? MHz650 MHz
min. - max.? - 650 MHz? - 680 MHz

Testy

3DMark - 3DMark Ice Storm Unlimited Graphics
min: 6785     avg: 11520     median: 11994 (2%)     max: 13939 Points
3DMark - 3DMark Ice Storm Extreme Graphics
min: 6867     avg: 7128     median: 7128 (1%)     max: 7389 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot (ES 3.0) Unlimited
min: 494     avg: 797     median: 808.5 (5%)     max: 1214 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot (ES 3.0) Unlimited Graphics
min: 445     avg: 741     median: 762 (2%)     max: 871 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot Extreme (ES 3.1) Unlimited
min: 302     avg: 495.3     median: 492 (4%)     max: 1166 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot Extreme (ES 3.1) Unlimited Graphics
min: 253     avg: 420.8     median: 425 (2%)     max: 516 Points
GFXBench (DX / GLBenchmark) 2.7
GFXBench 2.7 T-Rex HD Onscreen C24Z16 +
GFXBench (DX / GLBenchmark) 2.7 - GFXBench 2.7 T-Rex HD Onscreen C24Z16
min: 18     avg: 25.9     median: 26 (1%)     max: 31 fps
GFXBench T-Rex HD Offscreen C24Z16 +
GFXBench (DX / GLBenchmark) 2.7 - GFXBench T-Rex HD Offscreen C24Z16
min: 13     avg: 19.6     median: 20 (0%)     max: 23 fps
GFXBench 3.0 - GFXBench 3.0 Manhattan
min: 9.1     avg: 16.5     median: 17 (5%)     max: 20 fps
GFXBench 3.0 - GFXBench 3.0 Manhattan Offscreen
min: 6.3     avg: 10.2     median: 10 (1%)     max: 12 fps
GFXBench - GFXBench 5.0 Aztec Ruins High Tier Onscreen
min: 2.1     avg: 4.2     median: 4.3 (3%)     max: 5 fps
GFXBench - GFXBench 5.0 Aztec Ruins High Tier Offscreen
min: 0.85     avg: 1.4     median: 1.4 (0%)     max: 1.6 fps
...
PowerVR GE8320
ARM Mali-G57 MP1 25%
ARM Mali-G52 MP1 61%
ARM Mali-G51 MP4 109%
...
Apple M1 Max 32-Core GPU 22143%
0%
100%
GFXBench - GFXBench 5.0 Aztec Ruins Normal Tier Onscreen
min: 1.5     avg: 6.6     median: 6.9 (3%)     max: 7.9 fps
GFXBench - GFXBench 5.0 Aztec Ruins Normal Tier Offscreen
min: 2.3     avg: 3.9     median: 3.9 (1%)     max: 7.4 fps
GFXBench - GFXBench Car Chase Onscreen
min: 2.8     avg: 4.6     median: 4.9 (0%)     max: 5.7 fps
GFXBench - GFXBench Car Chase Offscreen
min: 1.8     avg: 3     median: 2.8 (0%)     max: 6.1 fps
PassMark PerformanceTest Mobile V1 - PerformanceTest Mobile 2D Graphics Tests
min: 2578     avg: 8110     median: 8329.5 (8%)     max: 13202 Points
PassMark PerformanceTest Mobile V1 - PerformanceTest Mobile 3D Graphics Tests
min: 575     avg: 1986     median: 1912.5 (4%)     max: 3544 Points
Power Consumption - GFXBench Aztec Ruins Normal Tier Offscreen Power Consumption 150cd *
min: 1.84     avg: 2.4     median: 2.4 (3%)     max: 2.91 Watt
00.20.40.60.811.21.41.71.92.12.32.52.72.93.13.33.53.73.9Tooltip
- Zakres wyników testów referencyjnych dla tej karty graficznej
- Średnia wartość wyników testów referencyjnych dla tej karty graficzne
* Smaller numbers mean a higher performance

Testy gier

Zamieszczone niżej wyniki pochodzą z testów zrecenzowanych laptopów. Należy pamiętać, że osiągi poszczególnych konfiguracji zależą od zastosowanej pamięci własnej karty (VRAM), zegarów karty (mogą być różne), procesora, ustawień systemu, sterowników i wersji systemu operacyjnego. Tym samym uzyskane wyniki nie muszą być reprezentatywne dla wszystkich laptopów wyposażonych w daną kartę graficzną. By uzyskać szczegółowe informacje o wynikach testów, należy kliknąć na podaną wartość liczbową (fps, czyli kl/s).

League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift

2020
low
42 fps  fps    + Porównaj
high
0 (!)  fps    + Porównaj
ultra
0 (!)  fps    + Porównaj
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach low.
Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile

2020
low
48 fps  fps    + Porównaj
high
0 (!)  fps    + Porównaj
ultra
0 (!)  fps    + Porównaj
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach low.
Armajet

Armajet

2020
high
24 fps 30 fps 33.5 fps ~ 29 fps    + Porównaj
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
PUBG Mobile

PUBG Mobile

2018
low
22 fps 24 fps 24 fps 25 fps 25 fps 25 fps 25 fps 25 fps 25 fps ~ 24 fps    + Porównaj
med.
22 fps 23 fps 24 fps 25 fps 25 25 25 fps 25 fps 25 fps ~ 24 fps    + Porównaj
high
0 (!) 0 (!) ~ 0 fps    + Porównaj
ultra
0 (!)  fps    + Porównaj
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Arena of Valor

Arena of Valor

2018
low
30 fps 31 fps 31 fps 56 fps ~ 37 fps    + Porównaj
ultra
29 fps 30 fps 31 fps 43 fps ~ 33 fps    + Porównaj
» Na większości testowanych laptopów grywalna przy ustawieniach low.
Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

2018
low
47 fps 58 fps ~ 53 fps    + Porównaj
high
57 fps  fps    + Porównaj
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach high.
Dead Trigger 2

Dead Trigger 2

2013
high
30 fps  fps    + Porównaj
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne

2013
high
30 fps  fps    + Porównaj
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

2013
low
10 fps 19 fps 27 fps 28 fps ~ 21 fps    + Porównaj
high
12 fps