PowerVR SGX545

-
PowerVR SGX500 Rodzina
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Architektura | PowerVR SGX5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Potoki | 4 / 2 pikseli / wierzcholków | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zegar rdzenia | 533 MHz | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Pamięć współdzielona | nie | |||||||||||||||||||||||||||||||||
API | DirectX 9_3/10.1, Shader 4.1, OpenGL 3.2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Technologia | 32 nm | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Data premiery | 01.01.2010 |
|
-
PowerVR SGX500 Rodzina
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Architektura | PowerVR SGX5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Potoki | 4 / 2 pikseli / wierzcholków | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zegar rdzenia | 533 MHz | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Pamięć współdzielona | nie | |||||||||||||||||||||||||||||||||
API | DirectX 9_3/10.1, Shader 4.1, OpenGL 3.2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Technologia | 32 nm | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Data premiery | 01.01.2010 |
|
Zamieszczone niżej wyniki pochodzą z testów zrecenzowanych laptopów. Należy pamiętać, że osiągi poszczególnych konfiguracji zależą od zastosowanej pamięci własnej karty (VRAM), zegarów karty (mogą być różne), procesora, ustawień systemu, sterowników i wersji systemu operacyjnego. Tym samym uzyskane wyniki nie muszą być reprezentatywne dla wszystkich laptopów wyposażonych w daną kartę graficzną. By uzyskać szczegółowe informacje o wynikach testów, należy kliknąć na podaną wartość liczbową (fps, czyli kl/s).
Więcej informacji w rankingu płynności w grach
Brak recenzji dla tej karty graficznej.
» Zestawienie mobilnych układów graficznych
» Mobilne karty graficzne - rozpiska osiągów
» Ranking kart graficznych w grach
» Mobilne procesory - rozpiska osiągów
» Układy graficzne na forum
* lokata szacunkowa
Error file "" empty