Notebookcheck Logo

Tesla ma rozwiązanie dla ukośnego parkowania Superchargerów innych EV, ponieważ jej stacje 350kW V4 podpowiadają

Nowe ładowarki są wyposażone w nowe oznakowanie Tesli (image: @fritsvanens)
Nowe ładowarki są wyposażone w nowe oznakowanie Tesli (image: @fritsvanens)
Z jego następnej generacji Superchargers, Tesla będzie nie tylko zapewnienie szybszego 350kW mocy ładowania, ale mogą one być wykonane znacznie bardziej ergonomiczne do korzystania przez innych pojazdów elektrycznych, zbyt. Stanowiska V4 Supercharger będą ewidentnie wyższe, z dużo dłuższym kablem i większymi pit-stopami, co pomoże zapobiec rodzajowi parkowania ukośnego, które czasami jest potrzebne, aby dotrzeć do portu innych niż Tesla EVs.
E-Mobility

Zainstalowane niedawno Superchargery Tesli "Magic Dock" które umożliwiają ładowanie innych pojazdów elektrycznych w USA, są jeszcze w fazie próbnej, ponieważ jest ich niewiele. Oprócz niedoboru stacji Supercharger kompatybilnych z CCS po tej stronie stawu, kolejnym problemem jest lokalizacja portu ładowania w pojazdach innych niż Tesla, która jest wszędzie.

Superchargers Tesli mają raczej krótki kabel obliczony na dotarcie do strategicznie umieszczonego portu z tyłu Modelu 3, Y, S i X. Wraz z otwarciem swojej amerykańskiej sieci ładowania na inne pojazdy elektryczne, jednak Tesla ostrzega również swoich kierowców, aby nie parkowali po przekątnej i nie zajmowali więcej miejsc niż potrzeba, ponieważ ich porty mogą być z tyłu, ale również z przodu lub po bokach.

Ostrzeżenie wydaje się podnieść bezpośrednio z europejskiej aplikacji Tesli, gdzie non-Tesla pojazdy zostały dopuszczone do doładowania w Superchargers w wyższych cenach na dobry czas teraz, zaczynając od pilotażu w Holandii. To znowu Holandia, która ma najgęstszą sieć ładowarek EV w Europie, gdzie Tesla wydaje się wybrać na debiut swojej następnej generacji V4 Superchargers.

Zdolny do 350 kW dostawy mocy, w przeciwieństwie do obecnego 250 kW, że jego stragany szczyt na, Tesla jest prawdopodobnie planuje dla tego, aby być jego domyślny instalacji ładowarki idzie do przodu. Stacje V4 wyglądają na większe niż obecne stanowiska Tesli, choć nie tak wysokie jak ładowarki do ciężarówek Semi. Rozmiar oferuje jedną niezaprzeczalną zaletę, ponieważ kabel w V4 Supercharger jest najwyraźniej o wiele dłuższy niż ten, którego Tesla używa teraz, więc ładowanie dowolnego EV na nim nie będzie musiało być wyzwaniem parkowania i umieszczania.

Ci, którzy zauważyli, co może być pierwszym V4 Supercharger stacji w pobliżu autostrady do Amsterdamu, również zauważyć, że miejsca parkingowe przed każdym stoisku zostały powiększone, zbyt, dodając dalsze do ich lepszej ergonomii ładowania EV.

Pobierz Lectron CCS Adapter dla samochodów Tesla na Amazon

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 03 > Tesla ma rozwiązanie dla ukośnego parkowania Superchargerów innych EV, ponieważ jej stacje 350kW V4 podpowiadają
Daniel Zlatev, 2023-03- 7 (Update: 2023-03- 7)