BMW stało się najlepiej sprzedającą się marką luksusowych samochodów elektrycznych w Indiach, przekraczając ogólną sprzedaż 5000 pojazdów elektrycznych, w tym rekordową sprzedaż 1322 egzemplarzy w pierwszej połowie 2025 roku. Producent samochodów ujawnił również plany rozbudowy infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych w kraju.
BMW utworzy korytarz ładowania o dużej mocy, obejmujący 4000 km w całych Indiach. Będzie on przebiegał od Jammu do Madurai, obejmując kluczowe miasta, takie jak Delhi, Jaipur, Ahmedabad, Bombaj, Pune, Hubballi, Bengaluru, Coimbatore i Madurai.
Ten ogromny projekt zostanie zrealizowany dzięki partnerstwu z indyjskimi firmami Statiq i Zeon, które planują stacje ładowania co 300 km. Chociaż jest on przeznaczony głównie dla klientów BMW EV, inne marki samochodów również będą mogły korzystać z szybkich ładowarek o mocy od 120 kW do 720 kW.
Marka samochodów premium odniosła natychmiastowy sukces dzięki SUV-owi iX, który został wyprzedany pierwszego dnia na indyjskim rynku pojazdów elektrycznych w grudniu 2021 roku. W następnym roku ukazały się MINI Cooper SE i średniej wielkości sedan BMW i4, a z biegiem lat pojawiły się kolejne modele.
BMW wypuściło iX1 w 2023 roku i zastąpiło standardową wersję wersją z długim rozstawem osi na początku tego roku, oferując więcej miejsca dla pasażerów na tylnych siedzeniach. Niemiecki producent samochodów montuje teraz iX1 lokalnie przy użyciu całkowicie zdemontowanych zestawów (CKD), zamiast importować go w całości, zmniejszając w ten sposób koszty produkcji.