Notebookcheck Logo

iPhone 17 zjada podstawową sprzedaż Xiaomi 17, ponieważ przewiduje się, że łączne dostawy serii Xiaomi 17 wylądują poniżej serii Xiaomi 15

Przewiduje się, że sprzedaż serii Xiaomi 17 będzie niższa niż serii Xiaomi 15. (Źródło obrazu: Xiaomi, Pixabay, edytowane)
Przewiduje się, że sprzedaż serii Xiaomi 17 będzie niższa niż serii Xiaomi 15. (Źródło obrazu: Xiaomi, Pixabay, edytowane)
Seria Xiaomi 17 wydaje się imponująca na papierze dzięki znacznym ulepszeniom sprzętowym. Jednak pomimo tych ulepszeń sprzętowych, analityk Ming-Chi Kuo stwierdził, że seria Xiaomi 17 będzie sprzedawać się mniej niż Xiaomi 15 ze względu na słaby popyt na podstawowy Xiaomi 17.
Chinese Tech Business Smartphone Android ARM

Po miesiącach przecieków i plotek, Xiaomi oficjalnie ujawniło Xiaomi 17, Xiaomi 17 Pro i Xiaomi 17 Pro Max 25 września w Chinach. Wszystkie trzy telefony oferują nowe, błyszczące wzornictwo, nowe ekrany, duże baterie i zupełnie nowe aparaty. Xiaomi 17 Pro i Xiaomi 17 Pro Max mają nawet fajnie wyglądające dodatkowe wyświetlacze z tyłu. Jednak według znanego analityka Ming-Chi Kuo, pomimo niesamowitego sprzętu, który zawiera seria Xiaomi 17, nowe telefony Xiaomi 17 mają sprzedawać się mniej niż seria Xiaomi 15.

Pisząc na X, Ming-Chi Kuo twierdzi że według ich ankiety branżowej obecny popyt na Xiaomi 17 wskazuje na 20% mniej dostaw niż początkowy cel wynoszący 10 milionów sztuk. Ta przewidywana redukcja dostaw jest podobno wynikiem słabego popytu na podstawowy model Xiaomi 17, co spowoduje, że łączne dostawy dla serii Xiaomi 17 wylądują poniżej 8 milionów.

The bazowy Xiaomi 17 miała być największym czynnikiem przyczyniającym się do całkowitych dostaw serii Xiaomi 17, stanowiąc 50-55%. Jednak Ming-Chi Kuo sugeruje, że "słabszy niż oczekiwano" popyt na Xiaomi 17 może spowodować, że telefon będzie stanowił tylko 15-20% wszystkich dostaw. Poprawiająca się sprzedaż Xiaomi 17 Pro i Xiaomi 17 Pro Max raczej nie wypełnią tej dużej luki.

Na pierwszy rzut oka najnowsze prognozy Ming-Chi Kuo dotyczące dostaw dla serii Xiaomi 17 wydają się sprzeczne z Zapowiedź Xiaomi o rekordowej sprzedaży. Jednak odbiór w momencie premiery jest nieco niepewnym miernikiem do oceny długoterminowego popytu na smartfona. Aby Xiaomi 17 wyprzedził sprzedaż Xiaomi 15, Xiaomi musi przyciągnąć nowych klientów, tych, którzy nie są lojalnymi fanami.

Dlaczego więc Xiaomi 17 najwyraźniej nie sprzedaje się tak dobrze, jak Xiaomi miało nadzieję?

Ming-Chi Kuo wskazuje na dobre przyjęcie podstawowego iPhone'a 17 jako główny czynnik przyczyniający się do spadku popytu na Xiaomi 17. W wyraźnym odejściu od poprzednich premier iPhone'a, tegoroczna wanilia iPhone 17 doczekał się kilku znaczących ulepszeń sprzętowychw tym nowy wyświetlacz 120 Hz, nowe kamery 48 MP Fusion i nie tylko. Ulepszenia te zostały dobrze przyjęte zarówno przez społeczność i media. Nic więc dziwnego, że podstawowy iPhone 17 cieszy się również dobrym przyjęciem w Chinach.

Analityk postuluje również, że jeśli popyt na Xiaomi 17 nie poprawi się podczas chińskiego Złotego Tygodnia Narodowego, firma może obniżyć ceny niektórych modeli, aby pobudzić sprzedaż.

Najnowszy raport sprzedaży Xiaomi 17 Ming-Chi Kuo dotyczy tylko rynku chińskiego. Tak więc dopiero okaże się, jak dobrze telefony radzą sobie na całym świecie. Szkoda jednak, że Xiaomi nie spodziewa się wprowadzenia Xiaomi 17 Pro i 17 Pro Max poza Chinamiponieważ tylko Xiaomi 17 i Xiaomi 17 Ultra mają doczekać się światowej premiery.

Źródło(a)

Ming-Chi Kuo na X, Zdjęcie teaserowe: Xiaomi, Pixabayedytowane

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 09 > iPhone 17 zjada podstawową sprzedaż Xiaomi 17, ponieważ przewiduje się, że łączne dostawy serii Xiaomi 17 wylądują poniżej serii Xiaomi 15
Fawad Murtaza, 2025-09-29 (Update: 2025-09-29)