Notebookcheck Logo

Reżyser Final Fantasy 7 Rebirth twierdzi, że Switch 2 musi polegać na kartach Game-Key ze względu na swoje ograniczone specyfikacje

Final Fantasy 7 Rebirth pokazane na karcie Game-Key Switch 2 i konsoli (źródło obrazu: Square Enix, Nintendo of America)
Final Fantasy 7 Rebirth pokazane na karcie Game-Key Switch 2 i konsoli (źródło obrazu: Square Enix, Nintendo of America)
Jeśli Naoki Hamaguchi ma rację, kartridże Switch 2 staną się jeszcze rzadszym widokiem. Reżyser kilku gier Final Fantasy uważa, że specyfikacje Switch 2 stanowią wąskie gardło dla prędkości odczytu. W nowym wywiadzie wyjaśnia, że tylko szybsza pamięć wewnętrzna konsoli może zapobiec problemom z wydajnością.
Console Gaming Handheld Storage Software

Naoki Hamaguchi nie przewiduje obiecującej przyszłości dla konwencjonalnych kartridży Switch 2. Pomimo krytyki ze strony graczy Final Fantasy 7 Rebirth reżyser widzi Karty Game-Key stają się coraz bardziej popularne. Zamiast obwiniać wolne prędkości kartridża, Hamaguchi wskazuje na inne specyfikacje Specyfikacje Switch 2 jako czynniki ograniczające.

Na przykład Final Fantasy 7 Remake Intergradewersja Rebirth na Switch 2 będzie dostarczana na karcie Game-Key. Podczas gdy zakupy nie są powiązane z kontami Nintendo Switch Onlinekupujący muszą pobrać większość plików gry. Legenda Square Enix przypisała stopniowy upadek kartridży prędkości odczytu handhelda.

W nowym wywiadzie dla Wccftechhamaguchi rozszerza swoje wcześniejsze komentarze na temat szeroko dyskutowanego formatu. Zamiast tego, że problemem są kartridże, sugeruje on, że Switch 2 nie jest w stanie komunikować się z nimi wystarczająco szybko. Hamaguchi spekuluje, że "osobiście uważam, że problem z szybkością ładowania kartridża z grą dotyczy bardziej specyfikacji sprzętowej Nintendo Switch 2".

Wiele gier na Switch 2 innych firm porzuciło kartridże

Niezależnie od przyczyny, Hamaguchi spodziewa się, że mniej gier na Switch 2 będzie dostarczanych na standardowych nośnikach fizycznych. Według dyrektora ds. gier, "Nintendo włoży więcej wysiłku w popularyzację formatu Game Key Card, który ponownie jest naprawdę fantastycznym pomysłem dla nas, deweloperów". Przyznaje, że deweloperzy mogliby pomóc Nintendo lepiej edukować graczy na temat kosztów i zalet tego formatu.

Reżyser wielu gier Gier Final Fantasy opisuje ponurą przyszłość dla kartridży 64 GB. Jednak wcześniejszy raport dawał nadzieję, że producent stara się poprawić ich możliwości. Macronix w przeszłości produkował fizyczne nośniki dla konsol Nintendo. Firma podobno wykorzystuje połączenie technologii MLC NAND i 3D NAND. Rezultatem mogą być większe, mniejsze lub tańsze kartridżedając deweloperom większą elastyczność.

Nie jest jasne, czy prędkości odczytu poprawią się dzięki nowemu podejściu Macronix. Bardziej wymagające gry innych firm na Switch 2, takie jak Final Fantasy 7 Rebirth, również pojawią się w systemie. Jeśli tylko pamięć wewnętrzna handhelda może zapobiec zacinaniu się, karty Game-Key mogą zdominować rynek.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 10 > Reżyser Final Fantasy 7 Rebirth twierdzi, że Switch 2 musi polegać na kartach Game-Key ze względu na swoje ograniczone specyfikacje
Adam Corsetti, 2025-10-22 (Update: 2025-10-22)