Notebookcheck Logo

Cybercab przyznaje, że monowiper Cybertruck to inżynieryjna porażka

Przeprojektowanie wycieraczek Cybercab. (Źródło zdjęcia: Cory_17)
Przeprojektowanie wycieraczek Cybercab. (Źródło zdjęcia: Cory_17)
Pojedyncza, gigantyczna wycieraczka Cybertruck została poddana przez Teslę badaniom inżynieryjnym. Może to obejmować całkowite przeprojektowanie lub całkowitą rezygnację z koncepcji.
E-Mobility

Wygląda na to, że Tesla nie radzi sobie z wycieraczkami w swoich pojazdach elektrycznych. Po nieregularne zachowanie podwójnej przedniej szyby wycieraczek które mogą zostać oszukane przez rozpryskujące się owady do czyszczenia na sucho przez cały czas podczas długich letnich podróży na Autopilotteraz pojedynczy gigantyczny Cybertruck Gigawiper jest objęta "dochodzeniem inżynieryjnym"

Pojedyncza wycieraczka Cybertruck nie była w stanie prawidłowo wyczyścić ulewnego deszczu, błota pośniegowego lub błota dla wielu osób od czasu jej wprowadzenia, bez względu na wprowadzone poprawki. Do tej pory odbyło się jedno oficjalne wycofanie w tej sprawie, ale właściciele wciąż narzekali, że nie rozwiązało to ich problemów.

Jedna z ostatnich takich skarg zarejestrowanych w dziale obsługi klienta Tesli stwierdza, że"pióro wycieraczki nie oczyszcza przedniej szyby poza pół promienia od nasady", mimo że centrum serwisowe już wymieniło silnik, a następnie ponownie wyregulowało pozycję parkowania. Odpowiedź Tesli na tę sytuację była dość wymowna, ponieważ zespół stwierdził, że wydajność pojedynczej wycieraczki Cybertruck jest obecnie"przedmiotem aktywnego dochodzenia inżynieryjnego"

Oznacza to, że Tesla może przygotowywać się do całkowitego przeprojektowania zespołu wycieraczek Cybertruck lub całkowicie porzucić koncepcję Gigawiper. Niedawno zauważono przeprojektowany Cybercab, dwumiejscowego robotaxi, jeszcze bardziej uwiarygodnia ten pogląd. Gotowa do produkcji wersja autonomicznego dwumiejscowego pojazdu jest teraz wyposażona w zwykły podwójny system wycieraczek z dwoma ramionami i dwoma ostrzami zamiast monowiper, który był stylizowany na koncepcję wycierania przedniej szyby Cybertrucka.

Sam fakt, że Tesla zrezygnowała z pojedynczego systemu wycieraczek dla Cybercab i umieściła koncepcję Gigawiper w dochodzeniu inżynieryjnym, może doprowadzić do masowego fizycznego wycofania Cybertruck za wyposażenie inauguracyjnego elektrycznego pickupa Tesli w dwa pióra wycieraczek, takie jak reszta jej floty, lub wymyślić zupełnie inne podejście do koncepcji monowiper.

Proszę kupić nakładki na wycieraczki Cybertruck na Amazon

Oryginalny monowiper Cybercab.
Oryginalny monowiper Cybercab.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 12 > Cybercab przyznaje, że monowiper Cybertruck to inżynieryjna porażka
Daniel Zlatev, 2025-12-25 (Update: 2025-12-26)