Kooperacyjna gra wspinaczkowa Peak przekroczyła 2 miliony sprzedanych egzemplarzy w zaledwie dziewięć dni. Informacja ta pochodzi od jej twórców - szwedzkiego studia Landfall Games i amerykańskiego Aggro Crab - którzy wspólnie rozwijają tytuł pod nazwą Landcrab.
Co ciekawe, Peak powstał podczas trwającego miesiąc game jamu w Korei Południowej i został opisany przez twórców jako "głupia gra jamowa" Jednak slapstickowa fizyka, kooperacyjna rozgrywka i kompatybilność z mediami społecznościowymi sprawiły, że ten niezależny tytuł stał się najlepiej sprzedającą się grą na całym świecie na Steamie.
Po niespodziewanym i wybuchowym sukcesie Landcrab ogłosił, że trwają prace nad aktualizacjami, choć pozostają one na bardzo wczesnym etapie. Chociaż zespół nie zobowiązał się do podania szczegółów, przedstawił zarys niektórych swoich planów na najbliższą przyszłość - m.in
Poprawki błędów
Zespół deweloperów skupia się na rozwiązaniu kilku szeroko zgłaszanych problemów, w tym -
- Błędy związane z rozłączaniem i ponownym łączeniem
- Usterki mikrofonu i dźwięku
- Awarie gry
- Problemy z wydajnością i optymalizacją
Lokalizacja
Wraz z rosnącym zainteresowaniem na całym świecie, lokalizacja jest obecnie priorytetem, aby zwiększyć dostępność w różnych językach i regionach.
Potencjalna nowa zawartość
Chociaż nie potwierdzono harmonogramu ani listy funkcji, Landcrab zbiera opinie graczy i bada pomysły, takie jak
- Ulepszenia jakości życia
- Nowe mechaniki lub humorystyczne dodatki
- Rozszerzone doświadczenia w trybie wieloosobowym
"Nadal priorytetowo traktujemy poprawki błędów i stabilność" - podkreślają deweloperzy. "Nie chcemy obiecywać żadnych funkcji, których nie możemy dostarczyć"
Ponadto, w odpowiedzi na przytłaczające wsparcie fanów, Landcrab zasugerował również opracowanie oficjalnych towarów, choć to również jest na wczesnym etapie planowania. Studio wyraziło ciągłe uznanie dla entuzjazmu i poczucia humoru społeczności.