GameStop zdołał odwrócić swoje fiasko związane z premierą Nintendo Switch 2. Sprzedawca sprzedaje na aukcji niesławny czarny zszywacz, który przebił dziury w wielu ekranach Switch 2 w swoim sklepie na Staten Island w Nowym Jorku. Dochód z aukcji zostanie przekazany na rzecz Children's Miracle Network Hospitals. Na chwilę obecną, oferty przekroczyły 100 000 dolarów, a do końca aukcji pozostało sześć dni.
Niesławny zszywacz został wystawiony w serwisie eBay i będzie dostarczany z certyfikatem autentyczności oraz pierwszym Nintendo Switch 2, którego ekran został zszyty, a teraz został przywrócony do stanu używalności. Dodatkowo, szczęśliwy nabywca otrzyma również oryginalne opakowanie z widocznymi śladami przebicia.
Gamestop opisał przedmiot jako "autentyczny relikt z niesławnego incydentu 'Staplegate'". Czarny zszywacz użyty przez pracownika GameStop, który w chwili podekscytowania i źle ocenionego entuzjazmu zszył paragon bezpośrednio do nowego pudełka Nintendo Switch 2 klienta, przebijając karton i ekran jednym szybkim ruchem "
Na liście "Staplegate" czytamy dalej: "Zszywacz jest autentycznie zużyty w terenie i natychmiast wycofany z użytku, dzięki czemu stał się legendą sprzedaży detalicznej zrodzoną z półsekundowej decyzji"
Dla kontekstu, klienci rozpakowali swoje konsole Nintendo Switch 2 w zeszłym miesiącu tylko po to, by dowiedzieć się, że ekrany zostały przebite zszywkami. Winowajcą był pracownik, który dołączył paragony do opakowania, tylko po to, by nieumyślnie wbić zszywki w ekrany. Incydenty te dotyczyły tylko jednej lokalizacji na Staten Island. GameStop szybko wymienił uszkodzone urządzenia na nowe.
W następstwie incydentu dyrektor generalny GameStop Ryan Cohen stwierdził: "Chociaż sam incydent był niefortunny, mamy nadzieję, że jego dziedzictwo służy większemu celowi" W dziwny sposób Cohen zobowiązał się również do dołączenia pary własnej bielizny, jeśli aukcja przekroczy sześć cyfr. W chwili pisania tego tekstu wartość aukcji wynosiła 111 269,00 USD przy 188 ofertach i 228 167 odsłonach w ciągu ostatnich 24 godzin.
Wpadka w sprzedaży detalicznej została celowo przekształcona w zwycięstwo firmy w mediach społecznościowych, działając jednocześnie jako narzędzie charytatywne, mające na celu dokonanie prawdziwej zmiany dla potrzebujących dzieci.