Jay Klaitz, odtwórca roli Lestera Cresta w grze Grand TheftAuto V, wypowiedział się na temat cen Grand Theft Auto VI, popierając pomysł 100 dolarów za grę. Klaitz twierdzi, że ogromny wysiłek włożony przez Rockstar Games w rozwój GTA VI w pełni to uzasadnia.
Siedząc z The Escapist w ekskluzywnym wywiadzie z 29 października, Klaitz przedstawił intensywny proces produkcji gier GTA i stwierdził, że lata rozwoju i bogate w zawartość aktualizacje po premierze sprawiają, że tytuły GTA są jak "wiele gier, gdy kupujesz jedną"
Krążą plotki na temat potencjalnej ceny GTA VI wynoszącej 100 dolarów w momencie premiery. Odpowiadając na pytanie, czy Grand Theft Auto VI zasługuje na sprzedaż za 100 dolarów, Klaitz powiedział:
Tak, stary. Chodzi mi o to, że GTA V było tak ciężkie na mo-cap. Zakładam, że GTA VI będzie takie samo, a tworzenie tych gier trwa tak długo. Lata, lata i lata.
To nie jest tak, że spędzali czas, relaksowali się, a potem zaczęli pracować w zeszłym roku. Skończyli GTA V i mniej więcej zaraz potem zaczęli GTA VI. To trwa wieczność, a jak widzieliśmy w przypadku GTA V, gra wyjdzie, będą inne wersje, będzie zawartość do pobrania i będzie online.
Kupując jedną grę, kupuje się prawie kilka gier. Chciałbym również, aby była bardziej dostępna dla większej liczby fanów, więc rozumiem również tę stronę argumentu, aby była przystępna dla ludzi. To też jest fajne. Może jest jakiś sposób na podzielenie różnicy, ale podzielam zdanie, że ta gra gwarantuje taką cenę. Tak, rozumiem to.
Klaitz wyjaśnił rygorystyczny proces przechwytywania ruchu w GTA V, który miał miejsce w nowojorskich studiach na Long Island. Aktorzy odgrywali tam w pełni odwzorowane sceny, takie jak Lester wysiadający ze swojego pojazdu lub poruszający się po korytarzach na skalowanych "szkieletowych" planach.
Konsekwentne aktualizacje i rozszerzenia GTA Online doprowadziły do ciągłej pracy przez lata, trwającej od dni do tygodni. Klaitz spodziewa się podobnych planów dla GTA VI, gdy w końcu ukaże się 26 maja 2026 roku na Xbox Series S|X i PlayStation 5, z portem na PC planowanym na późniejszą premierę.





