Hideo Kojima po raz pierwszy ogłosił współpracę z Xbox w zakresie nowej gry w 2022 roku, a następnie teaser ujawniając tytuł OD i część obsady. Najnowszy trzyminutowy zwiastun z transmisji na żywo Kojima Productions: Beyond the Strand zapewnia lepsze spojrzenie na projekt, zgodnie z obietnicą Kojimy, że gra będzie zarówno wyjątkowa, jak i wciągająca. Gra jest zapowiadana jako doświadczenie, które łączy granice między grą a filmem, zaprojektowane w celu zbadania koncepcji, które testują "próg strachu".
Zwiastun rozpoczyna się, gdy postać Sophii Lillis używa czerwonej karty do odblokowania czerwonych drzwi przed wejściem do oświetlonego świecami pokoju. Scena jest cicha, ale pełna napięcia. Deszcz na zewnątrz, odgłosy pukania i sposób, w jaki same świece wydają się niepokojące, a niektóre przypominają niesamowite kapsuły z Death Stranding, sprawiają wrażenie, że prawdziwym zagrożeniem nie jest to, co widzimy, ale to, co ma się wydarzyć. W pewnym momencie hałas przypominający licznik Geigera staje się coraz głośniejszy, gdy zbliża się cień, a postać chwyta Lillis za głowę w momencie, który jest zaskakujący w swojej intymności.
Dbałość o szczegóły jest uderzająca. Animacje twarzy stworzone za pomocą technologii MetaHuman Unreala pokazują każde drgnięcie strachu, od drżących ust po wyłupiaste oczy, a atmosfera jest bliższa filmowi psychologicznemu niż tradycyjnemu zwiastunowi gry. Kojima wyjaśnił na scenie, że podtytuł Knock pochodzi z jego własnego strachu przed głośnymi uderzeniami, dźwiękiem, który niepokoi go bardziej niż cokolwiek innego. Wybór ten może wydawać się prosty, ale podkreśla jego ciągłe zainteresowanie uziemieniem horroru w zwykłych szczegółach, które nagle wydają się obce.
Wyjaśnił również, że Jordan Peele, który jest związany z szerszym projektem OD, pracuje nad oddzielną częścią doświadczenia. To może wyjaśniać, dlaczego branding rozróżnia OD Knock i wkład Peele'a, sugerując, że OD może ostatecznie być czymś więcej niż pojedynczym wydaniem. Xbox zapewnia szerokie wsparcie techniczne dla projektu, a Phil Spencer podkreślił, że praca Microsoftu wykracza daleko poza pomoc przy oprawie wizualnej.
Opisał OD jako "odważną, wyjątkową i bez wątpienia pochodzącą od tego studia", potwierdzając jednocześnie, że prace nad grą są w toku. W międzyczasie Kojima pochwalił Unreal Engine jako skok naprzód w porównaniu z technologią stojącą za Death Stranding 2, która wciąż wykorzystuje silnik Sony Decima.
To, co sprawia, że OD jest intrygujące, to fakt, że wciąż niewiele o nim wiemy. Zwiastun zapowiada narrację, która może rozgrywać się dziesięć lat po tajemniczym wydarzeniu, ale szczegóły są celowo redagowane, pozostawiając więcej pytań niż odpowiedzi. Kojima ostrzegł również publiczność, że gra będzie naprawdę przerażająca, żartując nawet, że gracze mogą się ubrudzić podczas gry. Jest to rodzaj oświadczenia, którego można się po nim spodziewać, ale w połączeniu z pokazanym materiałem filmowym ma ono większą wagę.