Nowy Tesla Model Y L jest wyposażony w elektronicznie regulowane zawieszenie, które zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić najwyższy komfort jazdy, gdy sześciu pasażerów podróżuje na długich dystansach.
Dlatego ciekawie było zobaczyć wynik testu łosia, który pierwszy Recenzje Modelu Y L zostały poddane sześciomiejscowe auto. Tak zwany test łosia lub łosia może określić, czy pojazd pozostanie stabilny, gdy będzie musiał nagle skręcić, aby uniknąć uderzenia w obiekt na drodze, oraz jak radzi sobie 2-tonowy SUV.
Było nieco więcej przechyłów niż w przypadku zwykłego Modelu Y przechodzącego ten sam test, ponieważ Model Y L jest dłuższy i, z sześcioma dorosłymi pasażerami siedzącymi na czterech fotelach kapitańskich i dwóch siedzeniach w trzecim rzędzie, również cięższy. Mimo to od razu się odbił i przeszedł testy łosia i hamowania śpiewająco.
W recenzji Modelu Y L chwalono ziarnistą reakcję pedału przyspieszenia, płynny układ kierowniczy i komfort jazdy, z zawieszeniem łagodzącym wibracje z wyboju prędkości zamiast przenoszenia ich na nadwozie pojazdu.
Krótko mówiąc, nowy sześciomiejscowy Model Y L może być prowadzony dość gwałtownie i nadal pozostaje stabilny pod naciskiem pomimo dłuższego rozstawu osi, wyższego nadwozia i zawieszenia, które jest dostrojone raczej do komfortu niż do agresywnego pokonywania zakrętów.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24' na Amazon
Źródło(a)
Geek Laii (X)