Wielu graczy zakłada, że nowy Super Smash Bros. wykorzysta możliwości ulepszoną specyfikację Switch 2. Jednak według podcastera Reece "Kiwi Talkz" Reilly, bijatyka może pojawić się dopiero znacznie później w cyklu życia konsoli. Reilly wyjaśnia, że dyrektor Masahiro Sakurai zgodziłby się na stworzenie kolejnego tytułu Super Smash Bros. tylko wtedy, gdyby mógł najpierw ukończyć Kirby Air Riders.
Sakurai stworzył oryginalny Super Smash Bros. w 1999 roku na konsolę Nintendo 64. Od tego czasu był niezbędny przy tworzeniu czterech innych głównych gier z serii. Mimo to, popularne wydania mogą nie być ulubionymi projektami Sakuraia. Poprzednie odsłony Super Smash Bros. wyczerpały japońską legendę gier do granic https://www.nintendolife.com/news/2020/03/random_masahiro_sakurai_was_so_tired_he_passed_out_while_bathing_at_the_gym. Choć może nie był to priorytet Nintendo, zdecydowanie wolał najpierw zająć się Kirby Air Riders.
Reilly jest przekonany, że jego źródło dotyczące negocjacji Nintendo z Masahiro Sakuraiem jest poprawne. Z drugiej strony nie jest pewien, jak daleko posunięta jest kontynuacja Super Smash Bros. Ultimate. Mimo to Nintendo wydaje się wahać, czy stworzyć potencjalną grę Switch 2 bez Sakuraia. Reilly, który przeprowadził wywiady z wieloma twórcami gier, zasugerował, że pre-produkcja cross-overa mogła się nawet nie rozpocząć.
Pomimo planowanej na 2025 rok premiery Kirby Air Riders, gra pozostaje tajemnicą. Kirby Air Ride zadebiutował na GameCube w 2003 roku, oferując graczom alternatywę dla Mario Kart. Usprawnione sterowanie pozwala graczom skupić się na sterowaniu i zdobywaniu power-upów podczas lotu w powietrzu. Z dostępnego na stronie materiału filmowegogracze mają ograniczony wgląd w to, co zmieniło się w Kirby Air Riders.
Biorąc pod uwagę, że prace nad wieloma grami Nintendo trwają dłużej, gracze mogą długo czekać na grę Super Smash Bros. Switch 2. W międzyczasie firma może ogłosić pakiet aktualizacji dla Super Smash Bros. Ultimate.