Rynek rowerów elektrycznych jest ogromny i wciąż rośnie. Dotyczy to nie tylko samych rowerów elektrycznych, ale także poszczególnych komponentów. W kontekście samego napędu elektrycznego, różni dostawcy konkurują obecnie o przychylność producentów rowerów, a także klientów. Do popularnych producentów w sektorze silników z napędem pośrednim należą Bosch, DJI i Pinion. Gobao również próbuje wejść na ten rynek z dwoma nowymi silnikami elektrycznymi.
Są to P100 i P100 Pro. Wersja Pro jest o 50 gramów cięższa, ale podobno oferuje do 10 Nm więcej momentu obrotowego lub 20 Nm więcej w trybie doładowania, co daje łącznie 120 Nm. Maksymalna moc P100 jest określona na 750 watów, podczas gdy P100 Pro ma być zdolny do 850 watów, ale znamionowa moc ciągła jest nadal podawana na poziomie 250 watów. Wynika to mniej z ograniczeń technicznych niż regulacyjnych; wyższa znamionowa moc ciągła jest nielegalna w przypadku rowerów elektrycznych, które nie wymagają rejestracji w krajach takich jak Wielka Brytania czy Australia. W Kanadzie i Stanach Zjednoczonych standardowa dopuszczalna moc dla legalnych rowerów elektrycznych wynosi odpowiednio 500 i 750 watów, chociaż przepisy mogą się różnić w zależności od prowincji lub stanu i mogą mieć inne zasady dotyczące użytkowania w terenie.
Gobao oferuje nie tylko silnik, ale także resztę układu elektrycznego niezbędnego do e-roweru, a mianowicie różne akumulatory o pojemności od 600 do 804 Wh i dwa różne wyświetlacze. Według raportu, Silniki Gobao prawdopodobnie zostaną zainstalowane w e-rowerach Hepha, ale jak dotąd nie otrzymaliśmy żadnych konkretnych zapowiedzi produktów dla nowych e-rowerów z tym systemem silnikowym