Notebookcheck Logo

Bafang przechodzi do ofensywy przeciwko Boschowi z nowymi silnikami średnimi i wspomaganiem silnika do 800%

Bafang zaprezentował dwa nowe silniki średniej mocy. (Zdjęcie symboliczne, źródło: Jürgen Polle)
Bafang zaprezentował dwa nowe silniki średniej mocy. (Zdjęcie symboliczne, źródło: Jürgen Polle)
Bafang niedawno zaprezentował dwa silniki, M430 Cargo i M510RS, które mogą dać szansę silnikom Bosch. Zostały one zaprojektowane z myślą o zapewnieniu silnego wsparcia, szczególnie w motocyklach przewożących ciężki bagaż lub ładunek.
E-Mobility

Na Eurobike 2025bafang skorzystał z okazji, aby zaprezentować dwa silniki elektryczne do rowerów, a mianowicie M430 Cargo i M510RS. Oba są silnikami z napędem środkowym, które przesuwają środek ciężkości w kierunku środka i w dół, co jest zasadniczo pożądane, ale także obciąża układ napędowy roweru, tj. łańcuch i koła zębate.

M510RS to silnik przeznaczony do elektrycznych rowerów górskich. Znamionowa ciągła moc wyjściowa wynosi 250 watów, podczas gdy Bafang określa moc szczytową na 790 watów. W większości krajów istotna jest tylko znamionowa moc ciągła, której limit prawny wynosi często 250 watów. Według Cleanrider, maksymalny moment obrotowy wynosi 110 Nm. Silnik o masie 2900 gramów łączy czujnik kadencji z czujnikiem momentu obrotowego, zapewniając szczególnie precyzyjne wspomaganie dostosowane do wysiłku rowerzysty. Maksymalne wspomaganie określono na 340% własnego wysiłku.

Mówi się, że M430 Cargo oferuje znacznie większe wspomaganie, co jest logiczne, ponieważ rowery towarowe muszą również napędzać bardzo ciężkie dodatkowe ładunki, takie jak pasażerowie lub bagaż. Podano tutaj do 800% wsparcia, z momentem obrotowym do 150 Nm - przynajmniej w wersji przeznaczonej dla Ameryki Północnej. Minusem jest waga: Ważący 4 kilogramy silnik jest bardzo ciężki. Wreszcie, nowa aplikacja o nazwie Bafang Go pozwala kierowcom skonfigurować nowy silnik Bafang z napędem pośrednim do swoich potrzeb.

Informacje na temat ceny i dostępności silników nie zostały jeszcze podane.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 07 > Bafang przechodzi do ofensywy przeciwko Boschowi z nowymi silnikami średnimi i wspomaganiem silnika do 800%
Silvio Werner, 2025-07- 2 (Update: 2025-07- 2)