Notebookcheck Logo

BH iLynx+ NX: nowy e-MTB z silnikiem Bosch Performance Line CX oficjalnie zapowiedziany

BH iLynx+ NX (na zdjęciu) w akcji. Silnik Bosch Performance Line CX w e-MTB obsługuje maksymalny moment obrotowy 100 Nm i do 400% wspomagania pedałowania. (Źródło zdjęcia: BH Bikes)
BH iLynx+ NX (na zdjęciu) w akcji. Silnik Bosch Performance Line CX w e-MTB obsługuje maksymalny moment obrotowy 100 Nm i do 400% wspomagania pedałowania. (Źródło zdjęcia: BH Bikes)
Elektryczny rower górski BH iLynx+ NX zostanie wprowadzony na rynek w 2026 roku z silnikiem Bosch Performance Line CX, akumulatorem 800 Wh, ramą z włókna węglowego lub aluminium, wersjami trail i enduro oraz ceną początkową 4 799,90 euro.
E-Mobility Launch

BH Bikes wprowadziło na rynek iLynx+ NXelektryczny rower górski z pełnym zawieszeniem na rok modelowy 2026, który zawiera najnowsze aktualizacje w zakresie integracji układu napędowego i materiałów ramy.

Platforma techniczna i układ napędowy

ILynx+ NX wykorzystuje silnik Bosch Performance Line CX zapewniający maksymalny moment obrotowy 100 Nm i wspomaganie pedałowania do 400%. Jednostka napędowa waży 2,8 kg. Akumulator w ramie zapewnia pojemność 800 Wh. Wyświetlacz KIOX 400C i pilot zdalnego sterowania montowany na kierownicy uzupełniają elektronikę, z mini jednostką sterującą do ustawień użytkownika.

Rama i konstrukcja

Rama jest wykonana z włókna węglowego przy użyciu "Ballistic Carbon Layup" BH, z minimalną wagą ramy wynoszącą 2150 g. Tylny trójkąt wykorzystuje standardową oś Super-Boost 157 mm. Wewnętrzne prowadzenie kabli, zintegrowany zacisk siodełka i kinematyka tylnego zawieszenia typu split-pivot są standardem we wszystkich wersjach. Rama została zaprojektowana zarówno do zastosowań trailowych, jak i enduro.

Gama modeli i zawieszenie

Rower iLynx+ NX jest sprzedawany zarówno w wersji karbonowej, jak i aluminiowej.

Opcje zawieszenia:

  • Trail: 140 mm skoku (przód i tył)
  • Enduro: 160 mm skoku (przód i tył)

W obu przypadkach zastosowano tę samą konstrukcję łącznika typu split-pivot, zapewniającą spójne wyczucie zawieszenia w różnych opcjach skoku.

(Źródło zdjęcia: BH Bikes)
(Źródło zdjęcia: BH Bikes)
(Źródło zdjęcia: BH Bikes)

Rozmiar i geometria

Długość tylnej osi wynosi 440 mm. Podane kąty główki ramy to 64° (enduro) i 66° (trail), z większym zasięgiem w porównaniu do poprzednich ram iLynx+.

Waga

Opublikowana waga systemu wynosi 2,8 kg dla silnika. Minimalna waga ramy (z włókna węglowego) wynosi 2150 g. Kompletna waga roweru i zweryfikowane dane dotyczące rozmiaru nie zostały uwzględnione w pierwszej wersji.

Ceny i dostępność

Rower iLynx+ NX będzie dostępny w wielu wersjach wyposażenia:

  • Trzy modele trailowe (karbon)
  • Cztery modele enduro (karbon)
  • Cztery modele aluminiowe w konfiguracjach trail i enduro

Ceny zaczynają się od 4 799,90 euro. Rower jest już dostępny w sprzedaży online i za pośrednictwem partnerów detalicznych BH na rynkach docelowych.

Proszę kupićrower elektryczny Soleil01 na Amazon.

(Źródło zdjęcia: BH Bikes)
(Źródło zdjęcia: BH Bikes)
(Źródło zdjęcia: BH Bikes)
(Źródło zdjęcia: BH Bikes)

Źródło(a)

BH Bikes (za pośrednictwem komunikatu prasowego)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 07 > BH iLynx+ NX: nowy e-MTB z silnikiem Bosch Performance Line CX oficjalnie zapowiedziany
Anubhav Sharma, 2025-07-22 (Update: 2025-07-23)