29 kwietnia minął przedostatni dzień pierwotnej obietnicy Nintendo, że Virtual Game Card pojawi się w kwietniu, a dla niektórych fanów Nintendo niektórzy spodziewali się, że stanie się to o każdej godzinie w ciągu ostatniego tygodnia (naprawdę jesteś tego winny). Co zaskakujące, oprócz funkcji Virtual Game Card, Nintendo dodało również GameShare w tej aktualizacji 20.0.0, prawdopodobnie w celu wyeliminowania wszelkich potencjalnych błędów i sprawienia, że premiera Switch 2 w czerwcu będzie tak płynna, jak to tylko możliwe. Mając to wszystko na uwadze, w tym artykule przyjrzymy się, jak korzystać z funkcji Virtual Game Card, a także wymienimy jej wady.
Jak korzystać z wirtualnych kart gier
Zacznijmy od tego, że jeśli jesteś w grupie rodzinnej Nintendo, nie będziesz obecnie udostępniać swoich gier przez Internet. Próbowałem tego przez telefon z moim rodzeństwem i mamą i nie miałem szczęścia, co z pewnością może być dla niektórych rozczarowaniem. Nie udało mi się uzyskać wielu zrzutów ekranu z tej interakcji, ale oboje wejdziecie do menu wirtualnej karty do gry (oznaczonego ikoną podobną do tej używanej wcześniej w przypadku fizycznych kart do gry), a ktokolwiek pożyczy grę, wybierze kilka dodatkowych opcji. Po wejściu do menu należy wybrać grę, a następnie nacisnąć "Pożycz członkowi grupy rodzinnej", aby ją wypożyczyć. Następnie obie konsole Switch będą aktywnie poszukiwać połączenia i tak długo, jak masz zarówno Internet, jak i konsole są w pobliżu (komunikacja lokalna), będziesz mógł udostępnić swoją wirtualną kartę do gry członkowi rodziny (lub komukolwiek, kogo masz w swojej grupie rodzinnej). Pamiętaj, że możesz pożyczyć tylko 1 kartę do gry na raz, a każdy w grupie rodzinnej Nintendo może pożyczyć tylko do dwóch tygodni, zanim zostanie automatycznie zwrócony. Następną rzeczą, którą wypróbowałem, było przetestowanie udostępniania Virtual Game Card między dwoma systemami (w tym przypadku nie posiadałem żadnego, więc użyłem Switch i Switch Lite mojego gospodarstwa domowego) Należy tutaj zwrócić uwagę na dwie ważne rzeczy: nie będzie można połączyć więcej niż dwóch posiadanych systemów jednocześnie, a tylko jeden system może mieć możliwość załadowania gry w danym momencie. Kiedy się o tym dowiedziałem, zdałem sobie sprawę, że potajemnie rozwiązuje to problem, który Nintendo mogło próbować naprawić: posiadanie konta na cudzym Switchu może pozwolić głównemu i drugiemu graczowi grać w tę samą grę / podobne gry w tym samym czasie, gdy są online. Rozwiązuje to problem poprzez wdrożenie systemu, który teoretycznie może zadowolić zarówno konsumentów, jak i Nintendo.

Ważne jest, aby pamiętać, że po pierwszym połączeniu tych konsol mogą one "ładować" i "wyrzucać" te wirtualne karty gier po ich połączeniu, bez konieczności ponownego komunikowania się "w pobliżu". Jeśli jednak mają Państwo jedną załadowaną na jednej konsoli, drugi system nie będzie mógł z niej korzystać bez "wyrzucenia" jej przez Internet, co zwolni Wirtualną Kartę Gry do użycia. Wszystko, czego potrzeba po początkowym połączeniu systemu, to połączenie z Internetem, a będzie on mógł swobodnie korzystać z załadowanych wirtualnych kart gier. (Obrazki znajdują się poniżej w celu odniesienia do łączenia konsol)
Przemyślenia końcowe
Ogólnie rzecz biorąc, wydaje się, że jest to godny uwagi dodatek do Nintendo Switch, obok przygotowań do premiery Nintendo Switch 2. Wydaje się, że GameShare może działać tylko z Nintendo Switch 2 jako podstawowym urządzeniem, ale trzeba przeprowadzić więcej badań. Jeśli są jakieś pytania, na które ten artykuł nie odpowiedział na temat Virtual Game Cards, polecam również zapoznać się z oficjalną stroną Nintendo tutaj, obejrzenie poniższego wideo lub pozostawienie komentarza, jeśli ten artykuł nie odpowiedział na konkretne pytanie.