Branża po raz pierwszy spogląda na wyniki sprzedaży detalicznej Call of Duty: Black Ops 7. W Wielkiej Brytanii dane rynkowe Gfk pokazują, że strzelanka pozostaje w tyle za Battlefield 6. Fizyczna sprzedaż w tygodniu otwarcia również odnotowała gwałtowny spadek o 61% w porównaniu z Black Ops 6. Chociaż liczby te nie obejmują zakupów cyfrowych, słaba liczba graczy Steam wskazuje na rozczarowującą premierę.
Christopher Dring z The Game Business podzielił się wczesnymi statystykami w mediach społecznościowych. Dokładne liczby nie zostały podane, ale Dring ujawnił, że najnowsza gra Call of Duty dogania swojego rywala EA. Sprzedaż Black Ops 7 jest również znacznie niższa od poprzednich odsłon serii.
Fora Install Base odnotowały dane z Wielkiej Brytanii, które potwierdzają słaby start Black Ops 7. Black Ops 6 sprzedał się w pierwszym tygodniu w liczbie 105 000 egzemplarzy. Szacuje się, że kontynuacja wojskowej strzelanki sprzedała się w zaledwie 40 000 egzemplarzy.
Dziką kartą jest rynek cyfrowy i Xbox Game Pass jest również czynnikiem. Mimo to, przy podobnym podziale fizycznym / cyfrowym jak w 2024 roku, sprzedaż Black Ops 7 może wynieść tylko 170 000. W międzyczasie Black Ops 6 odnotował lepszy wynik 450,000. W tym roku więcej graczy może kupować kopie do pobrania. Jednak wszystkie gry z serii Modern Warfare i Call of Duty miały bardziej udane debiuty.
Jak dotychczasowa sprzedaż Black Ops 7 ma się do gier z serii Battlefield?
Tytuł Activision nieznacznie wyprzedza następujące tytuły Battlefield 2042ale prawdopodobnie nie jest tak w przypadku porównania z Battlefield 6. Liczba jednoczesnych graczy na Steam osiągnęła maksymalny poziom około 100 000 kilka dni po dacie premiery Call of Duty: Black Ops 7. Tymczasem Battlefield 6 pobił wszystkie rekordy COD, osiągając osiągając ponad 747 000 graczy.
Obraz może nie wyglądać tak ponuro dla projektu Treyarch, gdy sprzedawcy detaliczni w innych krajach zgłoszą swoją aktywność. Niemniej jednak gracze mają kilka teorii na temat tego, dlaczego Battlefield w końcu pokonał zwykle bardziej lukratywne Call of Duty.
Niektórzy fani zauważyli mniej wszechobecny marketing ze strony Microsoftu i Activision. Inni uważają, że Black Ops 7 przynosi minimalne ulepszenia i rozczarowującą kampanię dla jednego gracza. Arc Raiders również przerosło oczekiwania, przez co trudno jest przyciągnąć uwagę jakąkolwiek głośną premierą.






