Gry innych producentów na Switch 2 nie pojawiły się na nowej konsoli tak szybko, jak niektórzy właściciele mieli nadzieję. Mimo to, Zaangażowanie Bloober Team zaangażowanie Bloober Team w system jest oczywiste, z kilkoma projektami w fazie rozwoju. Chociaż studio nie ogłosiło remake'u Remake'u Silent Hill 2 na handhelda, zaufany przeciek potwierdził zainteresowanie portem.
Odpowiadając obserwującemu, NateTheHate2 ujawnił, że istnieje motywacja do wydania Switch 2. Jego wypowiedź nawiązuje do wcześniejszych plotek na temat klasycznego survival horroru Konami. Debiutując w październiku 2024 roku, spodziewano się, że remake wyłączność na PlayStation i PC wygaśnie rok później.
Aktywność na oficjalnej stronie gry w październiku 2025 roku sugerowała, że Silent Hill 2 wkrótce pojawi się na innych systemach. Rebs Gaming odkrył, że strona internetowa miała dwa dodatkowe sloty, prawdopodobnie przeznaczone dla Xbox i Switch 2. Ani Konami, ani Bloober Team nie skomentowali sprawy, ale nadchodzące wydarzenie Microsoftu może zakończyć ciszę.
Kolejna nowa aktualizacja od NateTheHate2 dotyczyła plotek na temat Xbox Partner Preview showcase. Przewiduje on, że Microsoft wkrótce zaplanuje wydarzenie na listopad. Gry firm trzecich powinny być głównymi bohaterami transmisji, z horrorem Konami jako potencjalnym elementem. Co podejrzane, gracze niedawno znaleźli usuniętą stronę Xbox Store z informacją o 21 listopada - data premiery remake'u Silent Hill 2 .
Port Silent Hill 2 Switch 2 może stanowić wyzwanie dla deweloperów
Wyłączność na ten tytuł może wreszcie dobiegać końca. Mimo to zapowiedź na Xbox nie gwarantuje wiadomości o grze na Switch 2. Istnieją również obawy o to, w jaki sposób Unreal Engine 5 sprawdzi się na handheldach Nintendo.
Wraz z ulepszoną grafiką w remake'u Silent Hill 2 pojawiły się doniesienia o zacinaniu się gry na PS5 i PC. Nowoczesne efekty świetlne również przyczyniły się do spadków liczby klatek na sekundę. Pomimo ulepszonej specyfikacji Switch 2bloober Team musiał obniżyć jakość grafiki w grze Cronos: The New Dawnktóry również wykorzystuje silnik Unreal Engine 5.
Nawet w obliczu wyzwań, deweloperzy nie stronią od handhelda. Layers of Fear: The Final Masterpiece Edition i Project M to dwa inne tytuły, które mają zadebiutować pod koniec 2025 i 2026 roku.




