Podczas gdy Microsoft wprowadził pięć tytułów do Game Pass w drugim tygodniu czerwca, w trzecim dodane zostaną tylko trzy. Mimo to, w ofercie znalazły się dwie świeże premiery - Lost in Random: The Eternal Die i FBC: Firebreak. Fani klasycznych platformówek mogą również oczekiwać Crash Bandicoot 4: It's About Time, kolejnej odsłony kultowej serii.
Crash Bandicoot 4: Najwyższy Czas - 17 czerwca (PC i konsole)
It's About Time to czwarta i najnowsza odsłona legendarnej serii Crash Bandicoot, która ukazała się w październiku 2020 roku. Pozostając wiernym swoim korzeniom, gra jest liniową platformówką 3D, w której gracze ponownie przejmują kontrolę nad psotnym torbaczem, Crashem Bandicootem. Akcja gry rozgrywa się po wydarzeniach z CrashBandicoot 3w której złoczyńcy Dr. Neo Cortex i Dr. N. Tropy uciekają ze swojego międzywymiarowego więzienia i wyrywają szczelinę w strukturze rzeczywistości, aby podbić multiwersum. Crash i jego siostra Coco muszą ich powstrzymać, wspierani przez cztery potężne Maski Kwantowe - starożytnych strażników przestrzeni i czasu.
Pod względem rozgrywki gra It's About Time pozostaje wierna klasycznej formule Crash Bandicoot. Crash i Coco biegają, skaczą, obracają się, rozbijają skrzynie, unikają niebezpieczeństw i walczą z wrogami - tak jak w oryginalnych grach, ale z dopracowanym sterowaniem i dopracowanym projektem poziomów. Dodanie czterech masek kwantowych wprowadza nowe mechaniki, takie jak odwracanie grawitacji, spowalnianie czasu, przekształcanie Crasha w wir w celu zaawansowanego poruszania się lub fazowanie platform w i z istnienia.
Lost in Random: The Eternal Die - 17 czerwca (PC, Cloud i Xbox Series X /S)
Lost in Random: The Eternal Die to mroczny i dziwaczny roguelike będący spin-offem tytułu z 2021 roku Lost in Random. Tym razem gracze wcielają się w rolę królowej Aleksandry, a nie oryginalnej bohaterki, Even. Rozgrywająca się w Eternal Die - ogromnym, mistycznym sześcianie - gra prowadzi graczy przez surrealistyczne, pokręcone biomy. Styl graficzny zachowuje charakterystyczną mieszankę magicznego uroku i niesamowitego, makabrycznego designu.
Gracze mogą spodziewać się izometrycznej akcji typu hack-and-slash o strukturze roguelite. Bitwy rozgrywają się w losowo generowanych sekcjach, w których zbieramy relikty, uruchamiamy efekty oparte na kartach i używamy gadającej kostki "Fortuny", aby uzyskać przewagę taktyczną. Gra oferuje cztery bronie, które można ulepszać, ponad 15 umiejętności i szereg stałych ulepszeń dla dodatkowej głębi. Pomiędzy kolejnymi etapami można ulepszać swój ekwipunek, wykonywać zadania poboczne i dopracowywać swój build.
FBC: Firebreak - 17 czerwca (PC, Cloud i Xbox Series X/S)
FBC: Firebreak to kooperacyjna strzelanka pierwszoosobowa osadzona w uniwersum Control . Gracze wcielają się w rolę agentów Federalnego Biura Kontroli, walczących z inwazją Hissa za pomocą arsenału nadprzyrodzonych zdolności. Jako część elitarnych sił specjalnych Firebreak, maksymalnie trzyosobowe oddziały są rozmieszczane w enigmatycznym Oldest House, aby stawić czoła i powstrzymać zagrożenia z innego świata.
Przed każdą misją oddziały wybierają poziom trudności i wyposażenie, a następnie udają się do losowo generowanych sektorów. Celem jest wyeliminowanie wrogów Hissa za pomocą broni i gadżetów, jednocześnie naprawiając sprzęt i zabezpieczając kluczowe strefy. Postępy odblokowują nowy sprzęt i umiejętności poprzez system rekwizycji - nie jest wymagana przepustka bojowa ani usługa na żywo.