Wczoraj Nvidia wydała swój najnowszy sterownik Game Ready Driver, który jest dystrybuowany jako 581.29. Zastępując 581.15 z końca sierpnia, 581.29 przynosi kilka nadrzędnych atrakcji.
W szczególności Nvidia podkreśla, że jej nowa aktualizacja optymalizuje obecnie obsługiwane GPU dla Dying Light: The Beast i Borderlands 4 (obecnie 69 USD na Amazon) przed ich premierą jeszcze w tym miesiącu. W tym celu Nvidia będzie wspierać obie gry z DLSS 4, generowaniem wielu klatek i Ray Tracingiem od dnia premiery. Dla porównania, podczas gdy 2K i Telltale Games wydadzą Borderlands 4 jutro, Dying Light: The Beast ukaże się dopiero 19 września.
Jak zawsze, najnowszy sterownik Nvidii zawiera poprawki błędów, takie jak ta dla Marvel Rivals, gdzie niektóre sterowniki 581.xx mogły powodować problemy z wydajnością. Z jakiegoś powodu firma zdecydowała się nie wyszczególniać tego, co może być największym ulepszeniem w wersji 581.29.
W kolejnych postach na Discordzie i Reddicie przedstawiciele Nvidii potwierdzili, że 581.29 naprawia błąd, który powodował "spadek wydajności w czasie" na laptopach z włączonym trybem Optimus. Najwyraźniej Nvidia zamierzała uwzględnić tę poprawkę, ale następnie pominęła ją w wydaniu sterownika 581.15. Z wczesnej inspekcji https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/1n2ep5p/comment/ndffx6t/?context=3wygląda na to, że 581.29 w pełni rozwiązuje ten błąd. Proszę odwiedzić stronę Nvidii aby ręcznie pobrać najnowszy pakiet sterowników.