Po sfilmowaniu testów drogowych testy w Stanach Zjednoczonych przed premierą Modelu Y AWD i RWD z 2026 roku, najszybsza wersja Performance została teraz przyłapana w miejscu, do którego słusznie należy, na słynnym torze wyścigowym Nürburgring w Niemczech.
Nürburgring to właśnie tam zmodyfikowany Model S Plaid z pakietem Track ustanowił rekordowe okrążenie 7:25.231 w swojej kategorii w 2023 roku z Tomem Schwisterem za kierownicą, więc sensowne jest, aby Tesla chciała powtórzyć ten wyczyn również w segmencie elektrycznych SUV-ów.
przyspieszenie i wygląd Modelu Y 2026 Performance
Podczas gdy ci, którzy zauważyli 2026 Model Y Performance pokryty kamuflażem na torze wyścigowym, nie mogli zmierzyć czasu jego okrążeń z oczywistych powodów, oczekuje się, że SUV przyspieszy szybciej niż 3,5 sekundy potrzebne jego poprzednikowi na przyspieszenie od 0 do 60 mil na godzinę.
Pieniądze są na 3,2 sekundy przyspieszenia Modelu Y Performance, ponieważ prawdopodobnie będzie on korzystał z tego samego układu napędowego o mocy 510 KM, co Model 3 Performance, w porównaniu z 470 KM poprzednika, ale będzie lżejszy i będzie miał lepszą aerodynamikę.
Jakby na potwierdzenie tego ostatniego punktu, nowy Model Y Performance jest ustawiony niżej niż standardowe wersje AWD/RWD i jest wyposażony w spojler z tyłu dla zwiększenia siły docisku. Wyraźnie brakuje sportowego przedniego zderzaka z Modelu 3 Performance, ale ostateczny projekt może różnić się od tego z zakamuflowanego muła testowego.
21-calowe koła Arachnid z Modelu S Plaid są jednak obecne, a to oczywiście wciąż próbka inżynieryjna Modelu Y Performance przeznaczona do testowania przyczepności i stabilności, więc jest dużo czasu, aby projekt stał się bardziej agresywny przed spodziewaną premierą datą premiery w drugiej połowie roku.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24' na Amazon