Założona przez Jima Marshalla w 1962 roku firma Marshall zyskała sławę dzięki potężnym wzmacniaczom gitarowym we wczesnych latach swojej działalności. Obecnie specjalista audio rozszerzył swoją działalność poza sprzęt audio dla gitarzystów, zaznaczając swoją obecność w segmencie konsumenckim dzięki gamie głośników domowych, przenośnych głośników Bluetooth i słuchawek - a wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu swoich rock'n'rollowych korzeni. Proszę sprawdzić naszą recenzję słuchawek Monitor III ANC (w cenie około 350 USD na Amazon).
Po przeprowadzeniu badań, Marshall odkrył, że wielu jego klientów chce soundbara od firmy. Zmotywowani tymi spostrzeżeniami, inżynierowie audio zaczęli opracowywać Heston 120 około cztery lata temu, symulując i optymalizując produkt po drodze.
Marshall Heston 120 może pochwalić się imponującym zestawem jedenastu przetworników. Inżynierowie są szczególnie dumni z opracowanego przez siebie głośnika niskotonowego, z dwoma umieszczonymi z tyłu urządzenia. Soundbar wyposażony jest w trzy głośniki wysokotonowe skierowane do przodu, a także dwa głośniki wysokotonowe skierowane na boki i dwa głośniki wysokotonowe skierowane do góry, których zadaniem jest odbijanie dźwięku od sufitu i kierowanie go w stronę słuchacza. Uzupełnieniem konfiguracji są dwa przetworniki średniotonowe.
Poszczególne przetworniki zostały zaprojektowane tak, aby harmonijnie ze sobą współpracowały i zapewniały pełne brzmienie. Niedawno mieliśmy okazję zaprezentować Heston 120 w Marshall Group (wcześniej znanej jako Zound Industries) i wkrótce go zrecenzujemy. Oczywiście soundbar prezentuje charakterystyczną estetykę Marshalla, wraz z teksturowanymi pokrętłami sterującymi z wykończeniem przypominającym mosiądz, odróżniając go od konwencjonalnych czarnych plastikowych pudełek, które można znaleźć u wielu konkurentów.
Marshall Heston 120 zostanie wprowadzony na rynek 20 maja 2025 roku w cenie 999 USD.
Źródło(a)
Marszałek