Google przygotowuje się do uruchomienia Pixel 10a po wydaniu Pixel 10, Pixel 10 Pro, Pixel 10 Pro XL i Pixel 10 Pro Fold (obecnie 1,499 USD na Amazon) kilka miesięcy temu. W międzyczasie firma ogłosiła rozszerzony program naprawczy dla wybranych telefonów z serii Pixel 9.
W szczególności firma ustaliła, że niewielka ilość Pixel 9 Pro i Pixel 9 Pro XL może cierpieć lub już cierpi z powodu wad związanych z wyświetlaczem. To samo dotyczy Pixel 9 Pro Fold który jest objęty oddzielnym programem rozszerzonej gwarancji https://support.google.com/pixelphone/answer/16737529?hl=en-GB&ref_topic=7223822&sjid=6761444202524394736-EU. W postach wsparcia Google wyjaśnia, że programy te obejmują urządzenia wykazujące pionową linię o pełnej długości obejmującą ich wyświetlacze.
Co więcej, inne urządzenia, które czasami migoczą, również mogą być objęte programem. Google wyjaśnia również, że nie dotyczy to wszystkich sprzedawanych urządzeń i ostrzega, że wszystkie przesłane urządzenia zostaną poddane kontroli kwalifikowalności. Nic dziwnego, że uszkodzenia fizyczne, takie jak pęknięte wyświetlacze lub wniknięcie cieczy, dyskwalifikują urządzenie z otrzymania bezpłatnej naprawy. Oba programy rozszerzonej gwarancji będą obowiązywać do trzech lat od pierwotnej daty zakupu detalicznego ostatniego Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL i Pixel 9 Pro Fold. Proszę zobaczyć wsparcie Google https://support.google.com/pixelphone/answer/16737524 strony aby uzyskać więcej informacji.









