Notebookcheck Logo

Dyrektor Helldivers 2 przyznaje, że "za bardzo skupili się na tworzeniu nowej zawartości", a za mało na naprawianiu błędów

Oddział w Helldivers 2. (Źródło obrazu: Arrowhead)
Oddział w Helldivers 2. (Źródło obrazu: Arrowhead)
W niedawnej sesji pytań i odpowiedzi dyrektor gry Helldivers 2, Mikael Eriksson, przyznał, że zespół skupił się bardziej na tworzeniu nowej zawartości niż naprawianiu istniejących błędów. Teraz jednak zespół planuje rozwijać grę w bardziej odpowiedzialny sposób, aby uniknąć powtarzania tych samych błędów.
Gaming

Gracze Helldivers 2 borykają się z kilkoma problemami od czasu premiery gry. Od losowych awarii i zacinania się gry, po kilka błędów wpływających na rozgrywkę, problemy pojawiały się niemal przy każdej większej aktualizacji. Sprawy mają się jeszcze gorzej po ostatniej aktualizacji Into the Unjust, a teraz dyrektor gry Mikael Eriksson przyznał, że zespół mógł popełnić błąd, skupiając się zbytnio na tworzeniu nowej zawartości, zamiast najpierw naprawić istniejące problemy.

W niedawnej sesji pytań i odpowiedzi Eriksson powiedział, że zespół jest pasjonatem utrzymywania Helldivers 2 przy życiu poprzez wydawanie nowych aktualizacji i wydarzeń. Wyjaśnił, że deweloperzy uwielbiają widzieć, jak gracze angażują się w nową zawartość i cieszą się nowymi dodatkami, które wprowadzają do gry. Przyznał jednak, że takie podejście może powodować problemy. "Chociaż jest to super fajne", powiedział, "odciąga to uwagę od naprawiania problemów, które już mamy" Według niego, zespół poświęcił więcej czasu na tworzenie nowej zawartości, a za mało na ulepszanie podstawowych doświadczeń graczy.

"Myślę, że - i jest to w dużej mierze moja wina - za bardzo skupiliśmy się na tworzeniu nowych rzeczy, a za mało na naprawianiu problemów, które mamy"

Eriksson dodał, że deweloperzy przyzwyczaili się do pracy w określony sposób i często uchodziły im na sucho rzeczy, których naprawdę nie powinni byli robić. Z tego powodu wyrobili w sobie nawyk posuwania się naprzód bez pełnego rozwiązywania istniejących problemów.

"Przyzwyczaili się Państwo do pracy w określony sposób, tak jak my przyzwyczajamy się do rzeczy, które nie powinny nam ujść na sucho. Ponieważ ciągle nam to uchodzi na sucho, po prostu się do tego przyzwyczailiśmy i rozwijamy grę tak jak zwykle"

Dodał również, że teraz zdają sobie sprawę z problemów w wielu częściach gry naraz i płacą za to cenę.

Patrząc wstecz, Eriksson powiedział, że przez cały czas pojawiały się znaki, takie jak ostrzeżenia zarówno ze strony społeczności, jak i własnego zespołu, ale znaki te zostały przeoczone, gdy skupili się na pójściu naprzód.

Aby to naprawić, Arrowhead zmienia teraz podejście do rozwoju. Eriksson powiedział, że zaostrzają swoje procesy i zamierzają rozwijać grę w "bardziej odpowiedzialny sposób", aby upewnić się, że podobne błędy się nie powtórzą. Nacisk kładziony jest na poprawę wydajności, naprawę długotrwałych błędów i ustabilizowanie ogólnego doświadczenia przed wprowadzeniem większej ilości nowej zawartości.

Podczas gdy gracze powinni spodziewać się nowych aktualizacji w nadchodzących tygodniach i miesiącach, dyrektor generalny Arrowhead niedawno stwierdził że wydajność gry będzie wymagała "jeszcze wielu miesięcy" pracy, aby zobaczyć znaczącą poprawę.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 10 > Dyrektor Helldivers 2 przyznaje, że "za bardzo skupili się na tworzeniu nowej zawartości", a za mało na naprawianiu błędów
Abdul Haddi, 2025-10-31 (Update: 2025-10-31)