Największa na świecie rafineria paliw kopalnych Sinopec i dostawca akumulatorów Tesla, firma LG, nawiązały współpracę w celu opracowania nowej generacji akumulatorów sodowo-jonowych do pojazdów elektrycznych i magazynowania energii.
W ramach umowy LG opracuje nowe materiały katodowe i anodowe do akumulatorów sodowo-jonowych, wykorzystując znaczące doświadczenie Sinopec w zakresie chemii i skalowania produkcji. Obie firmy po raz pierwszy wkraczają na rynek akumulatorów sodowo-jonowych, ale LG udowodniło już swoje umiejętności w zakresie pojazdów elektrycznych, produkując zaawansowane akumulatory dla Tesli, w tym nowe jednostki o zwiększonej gęstości energii, które Tesla zdołała zwiększyć w Modelu Y zasięg nie tak dawno temu.
"Opracujemy materiały akumulatorowe nowej generacji w odpowiednim czasie dzięki współpracy z Sinopec", powiedziała firma LG i przytoczyła obszary wydajności, na których będzie się koncentrować. Według LG, akumulatory sodowo-jonowe mają nieodłączne zalety w porównaniu z litowymi i będą starały się wykorzystać ich znakomitą wydajność w niskich temperaturach, a także ich profil bezpieczeństwa.
Ostatecznym celem nowej spółki joint venture LG z Sinopec nad następną generacją chemii sodowo-jonowej będzie produkcja konkurencyjnych cenowo akumulatorów Na do niedrogich pojazdów elektrycznych, a także systemów magazynowania energii.
LG Chem odniosło już kilka sukcesów w produkcji akumulatorów do pojazdów elektrycznych dzięki badaniom w dziale materiałów katodowych i planuje produkować 4680 które są lepsze niż te, które Tesla obecnie umieszcza w Cybertrucku, jeśli chodzi o wydajność i wydajności ładowania. LG dąży teraz do złamania kodu kosztów i wydajności akumulatorów Na, ale okaże się, czy Tesla będzie jednym z klientów baterii sodowo-jonowych.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24' na Amazon





