Notebookcheck Logo

DJI Avata 360 przewyższa Insta360 Antigravity A1 bez konieczności stosowania zintegrowanego podwozia

DJI Avata 360 może działać jako zwykły dron FPV, a nie dron 360°. (Źródło zdjęcia: via Hakasushi)
DJI Avata 360 może działać jako zwykły dron FPV, a nie dron 360°. (Źródło zdjęcia: via Hakasushi)
DJI Avata 360 jest na najlepszej drodze do globalnej premiery. W międzyczasie pojawiło się więcej szczegółów na temat nadchodzącego drona 360° firmy DJI, które wskazują, że Avata 360 może być bardziej wszechstronny niż długo oczekiwany Insta360 Antigravity A1.
Drone Leaks / Rumors

DJI właśnie wypuściło na rynek Drona Neo 2 we wszystkich krajach z wyjątkiem USA. Następnie szybko pojawił się Osmo Action 6 (obecnie 369 USD na Amazon), Neo 2 może nie być najnowszym dronem konsumenckim DJI przez długi czas. To samo dotyczy Osmo Action 6 i działu kamer akcji firmy, który wkrótce ma zostać wstrząśnięty Osmo Pocket.

Na razie nie jest jasne, jak długo Neo 2 będzie najnowszym dronem konsumenckim DJI. Podczas gdy Osmo Pocket 4 ma pojawić się w grudniu, data premiery Avata 360 jeszcze się nie pojawiła. Pojawiły się już jednak różne szczegóły już się pojawiływ tym obecność podwójnych czujników CMOS 1/1,1 cala.

Bazując na kolejnych zdjęciach, DJI nie ograniczy również Avata 360 do bycia dronem 360 stopni. Zamiast tego moduł kamery można obracać, aby naśladować konwencjonalnego drona z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPV), takiego jak Avata 2. W rezultacie Avata 360 nie powinna zarysować żadnego obiektywu kamery podczas lądowania. W związku z tym kolejny dron DJI nie potrzebuje również podwozia, w przeciwieństwie do wysuwanych podwozi w modelu Antigravity A1.

DJI Avata 360 w domyślnej pozycji kamery. (Źródło obrazu: Igor Bogdanov)
DJI Avata 360 w domyślnej pozycji kamery. (Źródło obrazu: Igor Bogdanov)

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 11 > DJI Avata 360 przewyższa Insta360 Antigravity A1 bez konieczności stosowania zintegrowanego podwozia
Alex Alderson, 2025-11-18 (Update: 2025-11-19)