W sieci pojawiło się więcej szczegółów na temat pierwszego 360-stopniowego drona konsumenckiego DJI, tym razem od Federalnej Komisji Łączności (FCC) w USA. Podczas gdy mówiło się, że DJI tworzy drona Antigravity A1 alternatywa ponad trzy miesiące temu, solidne zdjęcia Avata 360 nie pojawiły się aż do początku listopada.
Kilka dni temu, inne informacje sugerowały że Avata 360 będzie w stanie obejść się bez zintegrowanego podwozia Antigravity A1. Podsumowując, Avata 360 może obracać obudowę kamery o 90°, aby uchwycić materiał skierowany do przodu, bez konieczności łączenia materiału z dwóch czujników, takich jak Antigravity A1. Teraz, pojawienie się Avata 360 w FCC wskazuje, że następny dron DJI otrzyma przyzwoity wzrost baterii w stosunku do istniejącego Avata 2(obecnie 619 USD na Amazon).
Dla kontekstu, DJI sprzedaje Avata 2 z baterią 31,7 Wh (14,76 V) w porównaniu do baterii 35,71 Wh (14,76 V) znalezionej w jego poprzedniku. Z kolei FCC ujawnia, że DJI zdecydowało się na akumulator o pojemności 38,67 Wh (14,32 V), co daje około 22% wzrost energii w porównaniu z Avata 2. Pojemność baterii wzrośnie jednak o około 26% ze względu na różnice w napięciu. Nawiasem mówiąc, FCC potwierdza również nazwę marketingową DJI Avata 360. Zgodnie z ostatnimi plotkami, Avata 360 zostanie wprowadzona na rynek z podwójnymi kamerami CMOS 1/1,1 cala do nagrywania filmów 8K i 360°.
Źródło(a)
FCC przez @Drones19170668






