Battlefield 6 jeszcze oficjalnie nie zadebiutował na rynku, a już okazał się ogromnym hitem. Według nowego raportu Alinea Analytics, gra sprzedała się w ponad 1,8 miliona egzemplarzy na Steam, przynosząc ponad 100 milionów dolarów przychodu przed premierą.
W raporcie Alinea zauważono, że okres beta odegrał ważną rolę w napędzaniu sprzedaży. Beta przyciągnęła ponad 500 000 graczyi wygląda na to, że większość z nich zdecydowała się na zakup pełnej wersji gry.
"Z naszych szacunków wynika, że gra sprzedała się już w ponad 1,8 miliona egzemplarzy na Steamie, co daje ponad 100 milionów dolarów przychodu na samej platformie Valve. Hype podczas okresu beta wyraźnie przełożył się na sprzedaż. I ten szum trwa nadal" - czytamy w raporcie.
Popularność gry wynika również z ponad 3,5 miliona list życzeń na Steamie. Alinea podkreśla, że taki poziom przedpremierowego zaangażowania nie był nigdy wcześniej widziany w serii Battlefield.
W raporcie przedstawiono również kilka interesujących danych dotyczących nakładania się list życzeń. Około 13% życzeniobiorców Battlefield 6dodało również Arc Raiders do swoich list, 11% życzeniobiorców dodało Deadlock, a 6% dodało zarówno Escape from Tarkov, jak i Black Ops 7.