Notebookcheck Logo

YouTuber próbuje szybko naładować swoją Tesla Model 3 Performance podczas zimowej burzy przy -14°F

Zgodnie z oczekiwaniami, ładowanie Tesli Model 3 w temperaturze -14 stopni trwa dość długo niż zwykle (Obraz: Out of Specs Reviews)
Zgodnie z oczekiwaniami, ładowanie Tesli Model 3 w temperaturze -14 stopni trwa dość długo niż zwykle (Obraz: Out of Specs Reviews)
Oprócz znacznie krótszego zasięgu na jedno ładowanie, eksperyment Supercharger z Teslą Model 3 Performance ilustruje inną słabość, z którą kierowcy EV mogą mieć do czynienia w super niskich temperaturach zimowych, chociaż ten konkretny scenariusz jest dość mało prawdopodobny podczas regularnego użytkowania.
E-Mobility

Większość właścicieli EV i potencjalnych nabywców jest prawdopodobnie świadoma faktu, że samochody elektryczne mogą stracić całkiem sporo zasięgu podczas jazdy w zimie. Jednak kierowcy, którzy nie mają dostępu do ogrzewanego garażu, mogliby, przynajmniej w teorii, również zostać zaskoczeni, gdy spróbują naładować swój pojazd zasilany baterią w bardzo niskich temperaturach, co zostało teraz zilustrowane eksperymentem z udziałem Tesli Model 3.

Sympatyczny gospodarz kanału YouTube Out of Spec Reviews, Kyle Conner, zaparkował swoją osobistą 2019 Teslę Model 3 Performance w pobliżu Supercharger w stanie Kolorado, gdy zimowa burza przyniosła wyjątkowo niskie temperatury do wielu części Stanów Zjednoczonych. Jego celem było sprawdzenie, jak samochód zareaguje na próbę ładowania w temperaturze -14 stopni Fahrenheita, jeśli jego bateria nie została wstępnie przygotowana, co zwykle miałoby miejsce podczas nawigacji do Supercharger podczas długich podróży drogowych.

Intrygujący zimowy eksperyment można obejrzeć w odpowiednim filmie na YouTube https://www.youtube.com/watch?v=i-c8AUeKs5c. Ostatecznie minęło około 45 minut, zanim EV w ogóle zaczął się ładować. Do tego czasu energia z Supercharger była wykorzystywana do podgrzewania pakiet akumulatorów do odpowiedniej temperatury. Potem potrzeba było kolejnych 45 minut, aby naładować elektrycznego sedana z 35 do 90 procent. W sumie Tesla Model 3 Performance poradziła sobie całkiem dobrze w tych mroźnych temperaturach, ale test podkreśla również znaczenie wstępnego przygotowania baterii przed wizytą w Superchargerze Tesli w zimie.

Zamów Spigen hartowanego szkła protektor ekranu zaprojektowany dla Tesla Model 3 na Amazon

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2022 12 > YouTuber próbuje szybko naładować swoją Tesla Model 3 Performance podczas zimowej burzy przy -14°F
Enrico Frahn, 2022-12-30 (Update: 2022-12-30)