Notebookcheck Logo

Wykonawca Ghost of Yotei wyraża ulgę, mówiąc, że "to był wielki dzień", kiedy GTA VI zostało opóźnione do 2026 roku

Maska Atsu ze zwiastuna PlayStation State of Play Ghost of Yotei (źródło obrazu: PlayStation YT)
Maska Atsu ze zwiastuna PlayStation State of Play Ghost of Yotei (źródło obrazu: PlayStation YT)
Dyrektor kreatywny Sucker Punch, Nate Fox, stwierdził, że studio odetchnęło z ulgą, gdy premiera GTA VI została przesunięta na 2026 rok, ponieważ zdjęło to znaczną presję z deweloperów Ghost of Yotei.
Game Releases Gaming

Wygląda na to, że branża gier wspólnie odetchnęła z ulgą, wiedząc, że bardzo oczekiwany tytuł Rockstar Games, GTA VI, został opóźniony do maja 2026 roku, co oznacza, że większość gier uniknie bezpośredniej konkurencji z największymi premierami branży gier wideo w tej dekadzie. To samo dotyczy Ghost of Yotei's Sucker Punch Productions, które świętowało opóźnienie Rockstar.

Dyrektor kreatywny Sucker Punch, Nate Fox, wypowiedział się niedawno w szybkim wywiadzie dla MinnMaxi nie powstrzymał się, gdy został zapytany o reakcję studia na opóźnienie Grand Theft Auto VI. Prowadzący wywiad zapytał Nate'a: "Kiedy GTA VI zostało opóźnione do 2026 roku, czy całe studio po prostu wypiło szampana?"

Nate uśmiechnął się i odpowiedział szczerym, humorystycznym stwierdzeniem: "Wszyscy wciąż mamy kaca. Wielomiesięcznego kaca. To był wspaniały dzień" Nietrudno zrozumieć ogromną presję, z jaką mierzą się studia takie jak Sucker Punch, wypuszczając gry w pobliżu okien wydawniczych takich gigantów jak seria Grand Theft Auto. Analitycy przewidują, że gra może z łatwością wygenerować 7,6 miliarda dolarów tylko w ciągu pierwszych dwóch miesięcy.

Szum związany z tą ostatnią grą można określić ilościowo, ponieważ trailer 1 Grand Theft Auto VI pojawił się prawie rok temu i zgromadził 265 milionów wyświetleń, a trailer 2 zgromadził 130 milionów wyświetleń po tym, jak pojawił się cztery miesiące temu.

Jeśli chodzi o Ghost of Yotei, gra ma pojawić się wyłącznie na PlayStation 5 2 października 2025 roku i będzie kontynuacją Ghost of Tsushima, która sprzedała się w 10 milionach egzemplarzy w drugą rocznicę premiery w lipcu 2022 roku i ponad 13 milionach egzemplarzy we wrześniu 2024 roku.

Gra przenosi się w czasie do XVII-wiecznej Japonii i koncentruje się wokół nowego bohatera, Atsu. Sucker Punch potwierdziło, że Ghost of Yotei "zyskało status gold", co oznacza, że prace nad grą zostały zakończone i przygotowuje się ona do nadchodzącej premiery.

Ulga odczuwana przez Sucker Punch Productions nie jest wyjątkowa dla studia, ponieważ wielu znawców branży opisało Grand Theft Auto VI jako "czarną chmurę, która unosi się nad wszystkim" Inne studia, w tym te stojące za The Outer Worlds 2, również żartobliwie wyraziły ulgę w związku z zabezpieczeniem daty premiery wolnej od tytana Rockstar.

Deweloperzy dążący do letniej premiery w 2026 roku będą jednak musieli stanowić poważną konkurencję, ponieważ dyrektor generalny Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, wyraził "bardzo, bardzo, wysoką" pewność, że Grand Theft Auto VI dotrzyma nowej daty premiery.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 09 > Wykonawca Ghost of Yotei wyraża ulgę, mówiąc, że "to był wielki dzień", kiedy GTA VI zostało opóźnione do 2026 roku
Rahim Amir Noorali, 2025-09-10 (Update: 2025-09-10)