Notebookcheck Logo

Trek wprowadza na rynek nowe rowery Fuel i Fuel+ z modułową geometrią trailową w 3 różnych wariantach

Trek Fuel Plus (na zdjęciu) jest wyposażony w silnik TQ HPR60 i większy akumulator 580 Wh. (Źródło zdjęcia: Trek Bikes)
Trek Fuel Plus (na zdjęciu) jest wyposażony w silnik TQ HPR60 i większy akumulator 580 Wh. (Źródło zdjęcia: Trek Bikes)
Trek wprowadził na rynek nowe rowery trailowe Fuel i Fuel+ ze zaktualizowaną geometrią ramy, zwiększonym zasięgiem i modułowymi konfiguracjami w wariantach EX, MX i LX. Fuel+ jest wyposażony w akumulator 580 Wh i silnik TQ HPR60.
E-Mobility Launch

Amerykańska marka Trek Bicycle ogłosiła wprowadzenie na rynek dwóch nowych platform trailowych: Fuel i Fuel+. Obie zostały przeprojektowane od podstaw i teraz wprowadzają modularność specyficzną dla geometrii w trzech konfiguracjach (EX, MX, LX), rozszerzając to, co było dostępne w poprzednich modelach Fuel i Fuel EXe modelach. Fuel to tradycyjny rower analogowy, podczas gdy Fuel+ to jego elektryczny odpowiednik, wyposażony w nowy silnik TQ HPR60 i większy akumulator 580 Wh z obsługą przedłużacza zasięgu Treka 160 Wh.

Nowa linia została podzielona na trzy warianty - EX, MX i LX - każdy dostosowany do innych potrzeb rowerzysty. Konfiguracja EX ma zrównoważoną konfigurację z tylnym zawieszeniem 145 mm i przednim 150 mm. MX wykorzystuje różne rozmiary kół (29" z przodu, 27,5" z tyłu) i bardziej progresywną krzywą amortyzatora, podczas gdy LX jest opcją o najdłuższym skoku z tylnym zawieszeniem 160 mm i przednim 170 mm.

Trek oferuje te nowe rowery w ramach programu Project One MTB, umożliwiając kupującym konfigurację komponentów, takich jak napęd, zawieszenie, kokpit, koła i inne. Wysokiej klasy wersje (Fuel, Fuel+ i Supercaliber) są dostępne w wersji karbonowej, a Fuel 9 w wersji aluminiowej.

(Źródło zdjęcia: Trek Bikes)
(Źródło zdjęcia: Trek Bikes)
(Źródło zdjęcia: Trek Bikes)
(Źródło zdjęcia: Trek Bikes)

W przypadku Fuel+ kluczową aktualizacją jest odejście od poprzedniej platformy Fuel EXe. Zintegrowany silnik HPR60 o mocy 60 Nm został przeniesiony, ale teraz współpracuje z ulepszonym akumulatorem 580 Wh. Według Treka zapewnia to lepszą wydajność pod obciążeniem i większy zasięg na dłuższe dni na szlaku. Wbudowany wyświetlacz LED od TQ jest również dostępny w modelach 9.8 i 9.9.

Aktualizacje ramy obejmują uniwersalne dopasowanie sztycy, nowe konstrukcje wewnętrznych schowków i opcje regulowanej geometrii. Rowerzyści mogą wybierać spośród różnych ustawień wahacza i kokpitu, z regulowanymi kątami główki ramy. Oba modele wykorzystują również nowy standard zestawu słuchawkowego Zero Stack.

Nowe rowery Fuel i Fuel+ są już dostępne u sprzedawców detalicznych Trek i online na wybranych rynkach za pośrednictwem trekbikes.com.

Rower elektryczny Cybervelo 1000W można kupić na Amazon.

Rowery elektryczne Fuel i Fuel+. (Źródło zdjęcia: Trek Bikes)
Rowery elektryczne Fuel i Fuel+. (Źródło zdjęcia: Trek Bikes)

Źródło(a)

Rowery Trek (za pośrednictwem komunikatu prasowego)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 08 > Trek wprowadza na rynek nowe rowery Fuel i Fuel+ z modułową geometrią trailową w 3 różnych wariantach
Anubhav Sharma, 2025-08- 7 (Update: 2025-08- 8)