Widzieliśmy już wiele kolaboracji pomiędzy kultowymi producentami aparatów fotograficznych i wschodzącymi chińskimi markami smartfonów, w tym pary Leica-Xiaomi, Hasselblad-Oppo i Zeiss-Vivo. W zeszłym tygodniu, Ricoh GR i Realme (dawniej podmarka Oppo) oficjalnie ogłosiły swoje partnerstwoktóre może okazać się najbardziej atrakcyjnym z dotychczasowych. W filmie szczegółowo opisującym historię ich współpracy, która po cichu rozpoczęła się cztery lata temu, wiceprezes Realme Chase Xu i dyrektor generalny Ricoh Kazunobu Saiki podkreślili, że ten sojusz między dwoma odmiennymi kulturowo zespołami z Japonii i Chin wykracza daleko poza prostą strategię marketingową. Na przykład, nadchodzący Realme GT8 Pro będzie wyposażony w pięć "charakterystycznych tonów" Ricoh GR wraz z klasycznymi ogniskowymi inspirowanymi starszymi aparatami Ricoh
ogniskowe 28/40 mm i obiektyw przeciwodblaskowy
Prawdopodobnie główny aparat Realme GT8 Pro zachowa obiektyw 23 mm, oferując jednocześnie opcję przełączenia na 28 mm lub 40 mm (wprowadzoną w Ricoh GR IIIx) za pośrednictwem aplikacji aparatu. Te dwie ogniskowe szczególnie dobrze nadają się do fotografii ulicznej, obszaru, w którym Ricoh GR tradycyjnie cieszy się dużym autorytetem. Dołączony zostanie również tryb wizjera. W oficjalnych zwiastunach niedawno udostępnionych na Weibo i Xrealme ujawniło, że GT8 Pro jest wyposażony w obiektyw "antyodblaskowy" - podobny do powłoki Zeiss T*, którą można znaleźć we flagowych modelach Vivo - w celu zmniejszenia niepożądanych artefaktów, takich jak odbicia, oraz zapewnienia szczegółowych i żywych zdjęć
Więcej przykładowych zdjęć z aparatu Realme GT8 Pro
Wreszcie znaleźliśmy jeszcze więcej przykładowych zdjęć wykonanych aparatem Ricoh Realme GT8 Pro, z których wszystkie pochodzą z Weibo. Dodatkowe zdjęcia pojawiły się już w zeszłym tygodniu. Choć bardzo oczekiwany dzięki tuningowi Ricoh GR, flagowe urządzenie nie otrzymało jeszcze oficjalnej daty premiery. Oczekuje się, że GT8 Pro pojawi się w tym miesiącu w Chinach, a globalne wdrożenie prawdopodobnie nastąpi wkrótce, biorąc pod uwagę międzynarodową kampanię marketingową Realme.