Notebookcheck Logo

Szefowa Battlefield 6 mówi, że jest winna społeczności dostarczenie "najlepszego Battlefielda w historii" po porażce w 2042 roku

Obraz przedstawiający drużynę uciekającą przed eksplozją w Battlefield 6. (Źródło obrazu: DICE)
Obraz przedstawiający drużynę uciekającą przed eksplozją w Battlefield 6. (Źródło obrazu: DICE)
Wiceprezes i dyrektor generalny DICE, Rebecka Coutaz, spotkała się z GamesRadar, aby porozmawiać o Battlefield 6 i jej celu, jakim jest stworzenie najlepszego Battlefielda w historii. Dołączyła do studia tuż po premierze Battlefield 2042 i jest jedną z kluczowych postaci stojących za nadchodzącą grą Battlefield.
Gaming

Wiceprezes i dyrektor generalny DICE, Rebecka Coutaz, niedawno spotkała się z GamesRadar, aby porozmawiać o nadchodzącym Battlefield 6. Ponieważ do premiery gry pozostało zaledwie kilka tygodni, opowiedziała o wyzwaniach związanych z dołączeniem do DICE po kłopotliwej premierze Battlefield 2042.

Coutaz ujawniła, że dołączyła do DICE w listopadzie 2021 roku, zaledwie dwa tygodnie po premierze Battlefield 2042. W tym momencie gra spotkała się już z poważną krytyką za błędy, brakujące funkcje i niedostarczenie oczekiwanych przez fanów wrażeń z Battlefield.

Słaba premiera Battlefield 2042 była trudnym okresem dla zespołu, zwłaszcza że gracze, którzy wspierali serię od dziesięcioleci, czuli się rozczarowani. Według Coutaza, zespół ciężko pracował nad ulepszeniem gry i choć Battlefield 2042 jest teraz w znacznie lepszym stanie niż w momencie premiery, proces ten był długi i wymagający.

"To był trudny czas", mówi Coutaz. "Mieliśmy wiele oczekiwań ze strony społeczności i graczy, którzy są z nami od dziesięcioleci. Byliśmy im więc winni pewne rzeczy - i oczywiście także naszym zespołom"

Zapytany o Battlefield 6, Coutaz wyjaśnił, dlaczego zespół zdecydował się powrócić do współczesności. Minęła ponad dekada od Battlefield 4, ostatniej współczesnej odsłony serii, i uważa, że był to właściwy czas, aby powrócić do tego, czego gracze chcieli najbardziej.

Coutaz mówiła również o poczuciu odpowiedzialności, jakie czuje wobec społeczności Battlefield. Przyznała, że "czuła się zobowiązana" do stworzenia jednej z najlepszych gier Battlefield, jakie kiedykolwiek widział świat, nie tylko dla fanów, ale także dla zespołu DICE.

"Czułam się zobowiązana do stworzenia jednego z najlepszych Battlefieldów, jakie kiedykolwiek widział świat. Jestem to winien społeczności i zespołom. To jest moja motywacja. Dlatego tu jestem."

Otwarta beta otwarta betabattlefield 6, która odbyła się w sierpniu, dała już graczom przedsmak tego, co ma nadejść. Fani chwalili grę, a większość z nich twierdziła, że twórcy w końcu wysłuchali społeczności i stworzyli tytuł, który zapewnia prawdziwe wrażenia z gry w Battlefield.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 09 > Szefowa Battlefield 6 mówi, że jest winna społeczności dostarczenie "najlepszego Battlefielda w historii" po porażce w 2042 roku
Abdul Haddi, 2025-09-25 (Update: 2025-09-25)