Notebookcheck

Słaby styczeń na rynku matryc

Producenci matryc LCD zaliczyli bardzo słaby początek roku.

Podsumowano dane za styczeń 2019 odnoszące się do wyświetlaczy montowanych m.in. w laptopach. Podane wyniki są słabe tak jeśli idzie o sprzedaż (matryce w sztukach) jak i o przychody (uzyskana waluta). Jedynym wyjątkiem jest firma HannStar, która odnotowała wzrost sprzedaży o 60% m/m (przejęła klientów będącej w poważnych tarapatach firmy Chunghwa Picture Tubes).

Dane w rozbiciu na poszczególnych producentów (sprzedaż matryc LCD):

  • AU Optronics: spadek o 15,3% m/m (10" i większe; TV, monitory LCD, laptopy), spadek o 16,9% m/m (przekątna poniżej 10"),
  • Innolux: spadek o 16,7% m/m (powyżej 10") i spadek o 17,1% m/m (poniżej 10"),
  • Chunghwa Picture Tubes (CPT): spadek o 74,1% m/m (powyżej 10") i spadek o 38,6" m/m (małe i średnie poniżej 10"),
  • HannStar: wzrost o 51% m/m (poniżej 10") i spadek o 29,8% m/m (monitory LCD sprzedawane pod własną marką).

Źródło: DigiTimes

 

> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2019 02 > Słaby styczeń na rynku matryc
18. lutego 2019

 

Please share our article, every link counts!
C09:29 17.11