Producent rowerów elektrycznych, Buzz, zaprezentował na światowych rynkach swój e-rower nowej generacji, Cerana T2. Bezpośredni następca e-roweru Cerena T przynosi znaczące ulepszenia w zakresie nowego, odświeżonego projektu, mocnego silnika o średnim napędzie, ulepszonego akumulatora i nowych funkcji bezpieczeństwa.
Tym razem Buzz postawił na mocniejszy silnik 500 W mid-drive o mocy 500 W i momencie obrotowym 130 Nm, który oferuje maksymalną prędkość 20 mil na godzinę (32,1 km/h) i radzi sobie z silnymi podjazdami pod wzniesienia. Pojemność akumulatora e-roweru jest teraz większa niż wcześniej, dzięki wyjmowanemu akumulatorowi o pojemności 500 Wh, który zapewnia maksymalny zasięg wspomagania do 40 mil (64,3 km) na jednym ładowaniu, a pełne naładowanie zajmuje około 4-6 godzin.
Co więcej, jest teraz wyposażony w nowy 17-calowy, niskostopniowy aluminiowa aluminiową ramę, która ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru. Można wybrać jeden z pięciu trybów wspomagania pedałowania, a trójkołowiec ma duży, centralnie zamontowany wyświetlacz LCD, który pokazuje prędkość, poziom wspomagania, żywotność baterii i wiele więcej na pierwszy rzut oka. W przeciwieństwie do elektrycznego trójkołowca Lectric XP Trike 2, nie ma on składanej konstrukcji i nie ma słowa na temat ładowności od marki.
Buzz zastosował w Cerena T2 opony 24" x 3" z przodu i 20" x 3" z tyłu, uzupełnione mechanicznymi hamulcami tarczowymi. Inne funkcje e-roweru obejmują zintegrowane światła, hamulec postojowy, tylny bagażnik i przepustnicę kciukową. Dostępny w jednym szarym kolorze, e-rower Buzz Cerena T2 jest już dostępny do kupienia za pośrednictwem Buzz's z ceną początkową 1399 USD.