
Recenzja Vantrue N4 Pro S: Wyraźny zasięg dzięki tylnej kamerze, która pozwala zbliżyć się do użytkownika
Potrójna ochrona kamery.
Vantrue N4 Pro S zawiera kompleksową technologię monitorowania samochodu w zrównoważonym systemie z trzema kamerami. Dzięki zestawowi przewodowemu, N4 Pro S naprawdę zapewnia całodobową ochronę samochodu, zapewniając użytkownikom ochronę pod każdym kątem.Stephen Pereyra (tłumaczenie DeepL / Ninh Duy) Opublikowany 🇺🇸 🇫🇷 ...
Werdykt - Vantrue N4 Pro S ma wyjątkowe nagrania z kamery samochodowej z tylną kamerą, która wykracza poza to, co najlepsze
Ta konfiguracja z trzema kamerami rejestruje imponująco wyraźne nagrania pojazdów użytkowników zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, dzięki zewnętrznej tylnej kamerze. Ponadto konfiguracja pozostała stabilna przez cały dzień, zapewniając wideo, które było łatwo dostępne za pośrednictwem aplikacji. Ponadto, dołączony zestaw przewodów był jeszcze łatwiejszy w konfiguracji, dzięki temu, że Vantrue zawiera dwa zestawy bezpieczników. Biorąc jednak pod uwagę, że śruby napinające na tylnej kamerze łatwo się odkręcają, użytkownicy mogą chcieć zachować ostrożność podczas pierwszej instalacji. Ogólnie rzecz biorąc, Vantrue N4 Pro S spełnia oczekiwania dotyczące jakości obrazu i zapewnia dopracowaną aplikację, z wieloma świetnymi opcjami dostosowywania możliwości kamery do potrzeb użytkowników.
Za
Przeciw
Cena i dostępność
Vantrue N4 Pro S jest dostępny na Amazon i na stronie Vantrue. Podstawa recenzowanego urządzenia, z wyłączeniem zestawu przewodowego, karty SD i filtra, kosztuje 419,00 USD, ale jest obecnie w sprzedaży na obu stronach.
Vantrue N4 Pro S jest wyższą wersją wielokamerowego systemu kamer samochodowych Vantrue i jest wyposażony w wiele najnowszych funkcji. Wyposażona w czujniki noktowizyjne Sony Starvis 2 na wszystkich trzech kanałach, liczne ulepszenia akcesoriów i kilka wyspecjalizowanych funkcji aplikacji, N4 Pro S ma być kompleksowym rozwiązaniem dla codziennych kierowców.
Specyfikacje
| Specyfikacje | Szczegóły |
| Wyświetlacz | 3.19 IN LCD |
| Kamery | 3 |
| Rozdzielczość | 2160p (przód) + 1080p (kabina) + 1440p (tył) |
| Liczba klatek na sekundę | 30 FPS |
| Czujniki (przód) | Sony Starvis 2 IMX678 |
| Czujniki (tył) | Sony Starvis 2 IMX675 |
| Czujniki (kabina) | Sony Starvis 2 IMX662 |
| Obiektyw | 155° + 160° + 165° |
| Zasilanie | DC 5V 3A |
| Łączność | WiFi 2.4/5GHz, GPS, LTE (opcjonalnie) |
| Bateria | Superkondensator |
| Pamięć | microSD do 1TB |
| Funkcje | Sterowanie głosowe, sterowanie za pomocą aplikacji, kompatybilność z chmurą, obsługa LTE |
Rozpakowywanie i konfiguracja
Na potrzeby tej recenzji firma Vantrue dostarczyła kamerę N4 Pro S, zestaw okablowania, obiektyw CPL i kartę SD Vantrue. Wszystko było dobrze zapakowane, w tym wszystkie elementy niezbędne do pełnej instalacji przewodowej. Na szczęście podczas rozpakowywania zestawu okablowania okazało się, że Vantrue zawiera wiele par bezpieczników bezpośrednio w pudełku. Dzięki temu podłączenie do skrzynki bezpieczników było znacznie łatwiejsze, ponieważ krany były dostępne zarówno dla zasilania bateryjnego, jak i zasilania ACC bez konieczności zdejmowania izolacji lub przecinania przewodów. Po podłączeniu wszystkiego i przetestowaniu kamery pod kątem zasilania, kabel został poprowadzony w celu zasilania głównej i zewnętrznej kamery tylnej.
Instalacja potrójnej kamery jest prosta, a Vantrue zapewnia kilka przezroczystych naklejek, aby zapewnić bezpieczne dopasowanie podczas mocowania kamer do przedniej szyby. Zanim jednak kamera została przymocowana, okrągły filtr polaryzacyjny został przykręcony do głównej kamery. Pozycjonowanie kamer jest również proste, dzięki mocowaniu kulowemu zapewniającemu niezbędny obrót. Użytkownicy powinni jednak zachować ostrożność w przypadku tylnej kamery, ponieważ śruby napinające łatwo się odkręcają, jeśli zostaną zbyt mocno dokręcone. Co więcej, kabel był więcej niż wystarczający do podłączenia kamery głównej do kamery tylnej, a pojazd testowy miał wycięcia do przeprowadzenia przewodu na zewnątrz. Wreszcie, konfiguracja rozruchu jest również szybka, a kamera połączyła się z aplikacją Vantrue przez WiFi bez żadnych problemów. Chociaż powszechnie wiadomo, że WiFi 2,4 GHz jest wolniejsze niż 5 GHz, strumień wideo z kamery przez połączenie 2,4 GHz jest boleśnie wolny i często zawiesza się. Na dłuższą metę nie jest to duży problem, zwłaszcza że kamera obsługuje 5 GHz i ma wbudowany wyświetlacz, ale użytkownicy przekonają się, że funkcja ta jest w dużej mierze bezużyteczna.
Po instalacji sama kamera była w dużej mierze bezobsługowa. Podobnie jak w przypadku innych produktów Vantrue, sterowanie głosowe i aplikacja działały dobrze, aby połączyć się z kamerą i dostosować jej ustawienia. Ponadto system przewodowy nie miał żadnego negatywnego wpływu na baterię podczas testów.
Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów
Vantrue N4 Pro S generuje doskonałe wideo, a jakość obrazu spełnia oczekiwania i zapewnia wyraźny obraz, zwłaszcza z tylnej kamery zewnętrznej. Wyświetlacz, choć niewielki, dobrze radzi sobie z wyświetlaniem materiałów i wydaje się być tym samym, który można znaleźć w Vantrue N5S. Podobnie jak w N5S, sprzętowe elementy sterujące są łatwe w nawigacji. Jednak w przeciwieństwie do N5S, otwory wentylacyjne w pobliżu elementów sterujących nie nagrzewały się tak bardzo i może to być w dużej mierze spowodowane tym, że urządzenie nie musiało zasilać tak wielu kamer.
Zarówno w dzień, jak i w nocy, Vantrue konsekwentnie produkował wyraźne wideo bez żadnych przerw, a kolory były podkreślane przez filtr CPL. i nagrywane bez żadnych czkawek. Zgodnie z oczekiwaniami, czujniki Starvis 2 zapewniały wyjątkową widoczność w nocy na zewnątrz, rejestrując szczegóły nawet w warunkach słabego oświetlenia, a ponieważ tylna kamera znajduje się na zewnątrz pojazdu, nie było żadnych odbić szkła, które mogłyby zaciemnić nagranie. Przy ustawieniach domyślnych kamera i jej czujniki dokładnie śledziły lokalizację pojazdu testowego. Zauważono jednak, że domyślne ustawienia wydawały się nieco bardziej czułe w tym modelu, wyzwalając nagrania zdarzeń z drobnych wstrząsów częściej niż oczekiwano. Osoby poszukujące mniejszej liczby powiadomień mogą dostosować czułość G-sensora w ustawieniach. Ustawienia zawierają również wiele opcji, a użytkownicy z zestawem przewodowym mogą korzystać z takich funkcji, jak wykrywanie ruchu i aktywne monitorowanie. Należy również zauważyć, że zestaw przewodowy nie wyczerpał akumulatora pojazdu testowego i nie spowodował żadnych problemów podczas uruchamiania.
Wnioski
Ogólnie rzecz biorąc, Vantrue N4 Pro S oferuje wysokiej klasy kamerę samochodową o solidnej, niezawodnej wydajności. Jednakże, podobnie jak w przypadku większości ofert Vantrue, funkcje takie jak łączność LTE i przechowywanie w chmurze są dostępne na zasadzie subskrypcji. Niemniej jednak, testowana konfiguracja zapewniła doskonałe, kompleksowe pokrycie wideo pojazdu przy minimalnym zamieszaniu po konfiguracji.
Przezroczystość
Wyboru urządzeń do recenzji dokonuje nasza redakcja. Próbka testowa została udostępniona autorowi przez producenta bezpłatnie do celów recenzji. Na tę recenzję nie miały wpływu osoby trzecie, a producent nie otrzymał kopii tej recenzji przed publikacją. Nie było obowiązku publikowania tej recenzji. Jako niezależna firma medialna, Notebookcheck nie podlega władzy producentów, sprzedawców detalicznych ani wydawców.





















