Notebookcheck Logo

Recenzja Eleglide Coozy: Szybki e-hulajnoga z pneumatycznymi oponami i dobrym zasięgiem

Ciężki, ale mocny. Nie dziwi więc fakt, że e-hulajnogi są teraz modne. Są one znacznie bardziej przystępne cenowo niż e-bike'i i doprowadzają rowerzystę do celu bez konieczności wkładu własnej siły mięśniowej. W przypadku Eleglide Coozy może to być nawet dystans 40-50 kilometrów (~25-31 mil). Szeroko przetestowaliśmy e-hulajnogę.
E-Mobility Gadget Accessory

Wyposażony w 10-calowe opony pneumatyczne, potężny 350-watowy silnik i akumulator o pojemności 450 watogodzin, z którym producent obiecuje zasięg do 55 kilometrów (~34 mil), elektryczny skuter Eleglide Coozy należy do wyższej klasy średniej e-hulajnóg. Punkt cenowy to około 600 euro (~$582), ale w zależności od rabatu, można go nawet czasem dostać znacznie taniej. W chwili pisania tego artykułu, Eleglide Coozy jest dostępny u europejskiego sprzedawcy internetowego Geekmaxi za jedyne 534,99 euro (~$519) z kodem kuponu "5pApMwkD".

Dzięki bogatemu wyposażeniu (hamulce tarczowe, przednie i tylne światła) oraz podstawowej specyfikacji technicznej skuter elektryczny może być używany w wielu krajach europejskich, w tym również w Austrii. Niestety, w przypadku Niemiec wciąż brakuje niezbędnego pozwolenia na eksploatację.

Dane techniczne

Eleglide Coozy
Bateria 36 V; 12,5 Ah (odpowiada ok. 450 Wh); 42 V (ładowanie 100-240 V, 2 A)
Napęd Napęd na tylne koła z bezszczotkowym silnikiem o mocy 350 W (36 V, 210 obr/min, 22 Nm); maksymalne nachylenie 15%
Prędkość maksymalna 25 km/h (~16 mph); trzy poziomy prędkości 10 km/h, 15 km/h, 25 km/h (~6, 9, 16 mph); tryb Push przy 6 km/h (~4 mph)
Zasięg 50-55 km (~31-34 mil)
Ładowarka 42 V 2 A, co odpowiada 84 W, czas ładowania około 7 h
Obciążenie 120 kg (~265 lb)
Wymiary 113 x 54 x 121 cm (~44 x 21 x 48 in)
Opony 10 x 2,25 cala opony pneumatyczne
Hamulce mechaniczne hamulce tarczowe (tył) + hamulec elektroniczny/E-ABS (tył)
Waga 18,7 kg (~41,2 lb)
Światła/Bezpieczeństwo światła LED z przodu i z tyłu, lewy i prawy kierunkowskaz, światło awaryjne (migające); E-ABS; IPX4 (ochrona przed zachlapaniem)
Inne cechy mechaniczne zawieszenie z przodu, składany, gumowany podnóżek (szerokość: 19 cm, ~7,5 cala), brak certyfikatu CE
Strona internetowa Eleglide

Rozpakowanie i montaż - Eleglide Coozy jest gotowy do pracy w ciągu kilku minut

Po wniesieniu ciężkiego, nieporęcznego, 23-kg (~51 lb) pudełka do domu, najtrudniejsza część jest już wykonana. Ku naszemu zaskoczeniu, hulajnoga jest już prawie całkowicie wstępnie zmontowana, a Ty musisz jedynie przykręcić kierownicę. Robi się to za pomocą 4 śrub sześciokątnych przy użyciu klucza imbusowego, który dla wygody użytkownika jest dołączony do pudełka. Niestety klucz jest nieco za mały, a większy klucz znacznie ułatwia montaż. Opony są już napompowane - nawet przy stosunkowo wysokim ciśnieniu 45-50 PSI. Z jednej strony to świetna sprawa, bo od razu można wskoczyć na Eleglide Coozy, ale z drugiej strony to już pierwsza oznaka jego optymalizacji pod kątem przewagi zasięgu nad komfortem.
Oprócz kabla do ładowania, w zestawie znajduje się również instrukcja obsługi. Jest ona dość łatwa do zrozumienia i przetłumaczona na 6 języków (angielski, włoski, francuski, niemiecki, hiszpański i polski).

 

W stanie dostawy akumulator jest już prawie całkowicie naładowany (80-100%). Niestety, daje to również pewne powody do niepokoju: jak w większości skuterów, jest on wbudowany i nie można go wyjąć. Jeśli np. w garażu nie ma gniazdka, a trzeba przenieść skuter do miejsca ładowania, to waga skutera może to dość mocno utrudnić.

Tym, co ma w tym pomóc, jest jej mechanizm składania. Składanie jej jest niezwykle proste: należy otworzyć zatrzask blokujący kierownicę, złożyć ją i zapiąć kierownicę za pomocą plastikowego zatrzasku zwanego "ringiem" na tylnym błotniku. Tak złożona hulajnoga może być przenoszona jak walizka, zakładając, że masz siłę, by ją podnieść: Waga około 19 kilogramów (~42 lb) może być dość ciężka do wniesienia po kilku schodach. W stanie złożonym skuter mieści się w bagażniku, ale może też zajmować sporo miejsca, w zależności od typu samochodu.

Budowa, wyposażenie i działanie - Ciężki skuter, łatwa obsługa

Testowany przez nas egzemplarz wykonany jest z mieszanki aluminium i plastiku, przy czym dominują odcienie czerni i szarości, gdyż nie ma tu żadnych akcentów kolorystycznych. Wrażenie wizualne jest ogólnie dobre, podobnie jak pozorna stabilność, ale jest to głównie wynikiem dużej wagi urządzenia. Patrząc na szczegóły, możemy znaleźć kilka mniejszych wizualnych skaz, takich jak kilka nieczystych plamek kleju na gumowej osłonie deski nożnej, bocznej osłonie ramy w obszarze tylnego koła lub portu ładowania. Niemniej jednak, ze względu na solidne ogólne wrażenie, zdecydowanie można zaufać urządzeniu o maksymalnej ładowności 120 kg (~265 lb).

Jak już wspomniano, przy wadze prawie 19 kg (~42 lb), Eleglide Coozy jest stosunkowo ciężki, ale jest też jednym z większych przedstawicieli tego rodzaju pod względem wymiarów. Jednak duże, pneumatyczne opony 10 x 2,25 cala, długość 113 cm (~44 in), szeroka kierownica 54 cm (21 in) oraz podnóżek 19 x 47 cm (~7,5 x 18,5 cala) również mają swoje zalety, pozwalając na wygodną, równoległą postawę na hulajnodze.

Na środku kierownicy mieści się zintegrowany wyświetlacz z uniwersalnym przyciskiem. Włącza on i wyłącza e-hulajnogę, przełącza pomiędzy 4 trybami jazdy oraz aktywuje przednie i tylne światła. Kierunkowskaz uruchamiany jest za pomocą osobnego przełącznika w pobliżu lewej rączki. Wyświetlacz pokazuje wybrany tryb jazdy, prędkość, całkowitą liczbę przejechanych kilometrów i przybliżony poziom baterii w postaci 5 pasków (pełnych lub migających), z których każdy pokazuje 20% poziomu baterii (lub 10% pozostałej pojemności w przypadku migającego paska)

Światła - E-hulajnoga jest wyposażona w kierunkowskazy

E-hulajnoga wyposażona jest w pełny system oświetlenia. Obejmuje on reflektor LED z przodu, tylne światło LED, które jest również światłem hamowania z odblaskiem, dwa pomarańczowe odblaski po bokach oraz dwa kierunkowskazy na końcu lewej i prawej rączki. Zapewnia to dobrą widoczność skutera w ruchu ulicznym, chociaż chcielibyśmy, aby kierunkowskazy były jeszcze bardziej zauważalne. Ponadto istnieje niebezpieczeństwo, że ręce zasłonią kierunkowskazy, uniemożliwiając dostrzeżenie ich przez uczestników ruchu z tyłu.

Aplikacja - wiele dodatkowych funkcji dzięki podłączonemu smartfonowi

Aby uzyskać dodatkowe informacje i opcje sterowania, istnieje również aplikacja (dla Android i iOS, ale nie w oficjalnych sklepach z aplikacjami). Musisz pobrać .apk przez kod QR (patrz instrukcja obsługi) bezpośrednio, a także może być konieczne wyłączenie niektórych ograniczeń bezpieczeństwa w telefonie, aby to zainstalować. Po instalacji możesz skonfigurować aplikację i połączyć ją ze skuterem przez Bluetooth. W naszym teście sparowanie udało się w ciągu kilku sekund.

Aplikacja pokazuje kilka rozszerzonych informacji w porównaniu do wyświetlacza na skuterze: całkowitą ilość przejechanych kilometrów z dokładnością do jednego miejsca po przecinku, dystans aktualnej wycieczki, dokładny procentowy poziom baterii oraz aktualną temperaturę. Jak na razie dobrze, ale niektóre z wyświetlanych wartości okazały się w naszym teście nieco wątpliwe. Na przykład, gdy na starcie pokazywał 50% pozostałej pojemności baterii, po kilku minutach poziom ten spadł do około 40%. Albo temperatura wyświetlała 25 stopni (Celsjusza), podczas gdy rzeczywista temperatura na zewnątrz wynosiła tylko 19 stopni. Ponieważ poziom temperatury wzrósł do ponad 30 stopni po kilku minutach jazdy, zakładamy, że jest to wewnętrzny czujnik, który może pokazywać np. temperaturę baterii.
Dodatkowo można włączyć lub wyłączyć światło, przełączać się między trybami jazdy, a także wywołać sygnał dźwiękowy za pomocą przycisku "Search", który ułatwia znalezienie hulajnogi. Możesz również zablokować hulajnogę za pośrednictwem aplikacji, co uniemożliwi włączenie silnika i spowoduje, że będzie ona również emitować cichy sygnał dźwiękowy, gdy zostanie poruszona. Jednak to nie będzie naprawdę zapobiec skuter z kradzieży. Aby to zrobić, trzeba by mieć głośną syrenę zamiast cichego sygnału dźwiękowego.

W ustawieniach można również zwiększyć maksymalną prędkość do 50 km/h (~31 mph) (więcej na ten temat później) lub aktywować bezpośredni start bez konieczności wcześniejszego kopnięcia nogą, aby hulajnoga ruszyła.

Jeśli chcesz spojrzeć na te informacje podczas jazdy na hulajnodze, polecamy uchwyt na smartfona. Jednak zamontowanie tego może być dość trudne, ponieważ na kierownicy praktycznie nie ma na niego miejsca (patrz zdjęcie powyżej).

Wydajność i komfort jazdy - skuter Coozy nie jest przeznaczony do jazdy w terenie

Hulajnogę uruchamiasz kopnięciem - chyba że wyłączyłeś tę opcję w aplikacji. Szeroki footboard zapewnia relaksującą pozycję nóg, na szczęście również podczas dłuższych przejażdżek. Jeśli chodzi o sam komfort jazdy, to sądząc po danych na papierze (duże opony pneumatyczne i przednie zawieszenie), spodziewalibyśmy się więcej. Jeździec już na przeciętnej, źle utwardzonej drodze zostaje dokładnie wytrzęsiony, a przez nawet niskie kilkucentymetrowe stopnie należy przejeżdżać ostrożnie i powoli, aby nie zostać zrzuconym ze skutera. Winę za to zdają się ponosić twarde opony, które już w stanie dostawy są napompowane do wysokiego ciśnienia. Oczywiście komfort można by zwiększyć poprzez niższe ciśnienie w oponach, ale przyniesie to również zmniejszenie zasięgu.
Subiektywnie wydaje się, że dodatkowe zawieszenie przedniego koła nie przyczynia się zbytnio do zwiększenia komfortu jazdy. I mimo sporego rozmiaru opon, polna lub szutrowa droga również nie jest optymalnym terenem dla skutera. W tym stanie Eleglide Cozy czuje się komfortowo tylko na równych, utwardzonych drogach, które są w bardzo dobrym stanie. Minimalny promień skrętu (przy pchaniu) to duże 1,7 m (~5,6 stopy), co sprawia, że trudno jest skręcić hulajnogą w wąskim otoczeniu, zwłaszcza gdy się ją pcha.

Eleglide Coozy oferuje trzy tryby jazdy: Eco (maks. 10 km/h, ~6 mph), Drive (maks. 15 km/h, ~9 mph) i Sports (maks. 25 km/h, ~16 mph). Dodatkowo elektryczna hulajnoga oferuje również tryb Push przy prędkości 6 km/h (~4 mph), który ma pomóc w sytuacji, gdy trzeba pchać hulajnogę np. pod górę. Po początkowej fazie dokładnego zapoznania się z nim, prawdopodobnie będziesz wolał jeździć na hulajnodze w trybie Sport, a zakładając odpowiednie warunki drogowe, hulajnoga całkiem dobrze radzi sobie z prędkościami do 25 km/h (~16 mph), nawet podczas jazdy przez początkujących.

Jeśli utrzymasz stałą prędkość przez okres około 5 sekund - co może być sporym wyzwaniem przy użyciu przepustnicy kciuka na prawej rączce (chyba że jest to najwyższa prędkość wybranego trybu) - usłyszysz sygnał dźwiękowy, który sygnalizuje aktywację trybu cruise. W tym momencie możesz puścić przepustnicę, a skuter będzie utrzymywał swoją prędkość na możliwie stałym poziomie, aż do momentu aktywacji hamulca. Może to być dużym ułatwieniem, szczególnie podczas dłuższych tras

 

Przyspieszenie i hamowanie

Według karty katalogowej silnik w piaście wbudowany w tylne koło oferuje wydajność 350 watów i moment obrotowy 22 Nm. W naszych obserwacjach trzy tryby jazdy różnią się nie tylko limitami prędkości, ale również ich przyspieszenie jest inne. W trybie Drive mierzymy średnio 3,4 sekundy (średnia z 5 pomiarów) na przejście z 5 do 15 km/h (~3 - 9 mph), a w trybie Sport średnio 3,1 sekundy. Od 5 do 20 km/h (~3 - 12 mph) mierzymy 5,2 sekundy w trybie Sport, a osiągnięcie ustawionej prędkości maksymalnej 25 km/h (~16 mph) zajmuje średnio 7,7 sekundy. Subiektywnie rzecz biorąc, e-hulajnoga Eleglide czuje się atrakcyjnie zappy i zwinny w trybie Sport, a po pewnym czasie przyzwyczajenia, prawdopodobnie będziesz jeździć tylko w tym trybie.

5-15 km/h (~3-9 mph) 5-20 km/h (~3-12 mph) 5-25 km/h (~3-16 mph)
Przyspieszenie (tryb jazdy) 3,4 sek
Przyspieszenie (tryb sportowy) 3,1 s 5,2 s 7,7 s

Za pośrednictwem aplikacji można zdjąć ograniczenie do maksymalnie 25 km/h (~16 mph) i zwiększyć prędkość maksymalną do 50(!) km/h (~31 mph). Ale uważaj! W zależności od kraju, może to być sprzeczne z prawem dotyczącym eksploatacji skutera, a także zwiększysz ryzyko niebezpiecznych sytuacji, ponieważ skuter jest zaprojektowany tylko w ograniczonym zakresie do tak dużych prędkości. Twoje zużycie energii również drastycznie wzrośnie, powodując zanik zasięgu. W naszym teście na płaskiej drodze na prywatnym terenie, osiągnęliśmy maksymalną prędkość 30 km/h (~19 mph). Większa prędkość jest prawdopodobnie możliwa tylko na zjazdach. Na biegu jałowym silnik może osiągnąć do 38 km/h (~24 mph).

25 km/h (~16 mph): Prędkość maksymalna w trybie sportowym
25 km/h (~16 mph): Prędkość maksymalna w trybie sportowym
Nie legalne (w Niemczech), ale możliwe: 30 km/h (~19 mph) prędkość maksymalna
Nie legalne (w Niemczech), ale możliwe: 30 km/h (~19 mph) prędkość maksymalna
Eleglide Coozy pozostawia trochę gumy w naszym teście hamowania
Eleglide Coozy pozostawia trochę gumy w naszym teście hamowania

Hulajnoga posiada hamulec tarczowy w tylnym lub napędowym kole. Podczas naszych testów Eleglide Coozy E-Scooter został poddany również obszernemu testowi hamowania. Hamulce uruchamialiśmy na mokrej i suchej drodze (utwardzonej) z różnych prędkości.
Aby dojść do pełnego zatrzymania z prędkości 15 km/h (~9 mph) zajmuje średnio 2,9 metra (~9,5 ft) (avg. of 5 test runs) na suchej drodze. Z prędkości 20 km/h (~12 mph), zajmuje to 5.1 metra (~16.7 ft), a jeśli wciśniemy hamulce przy maksymalnej prędkości 25 km/h (~16 mph), Eleglide Coozy zatrzymuje się po 7.0 metrach (~23 ft).
Zmienna jesienna pogoda pozwoliła nam również na przeprowadzenie kilku testów hamowania na mokrej nawierzchni. Średnio 5,4 metra (~17,7 stóp) z prędkości 20 do 0 km/h (~12 mph) i 7,9 metra (~25,9 stóp) z prędkości 25 do 0 km/h (~16 mph), drogi hamowania okazały się dłuższe, zgodnie z oczekiwaniami. Zgodnie z kartą informacyjną, Eleglide oferuje "E-ABS" Jednak w naszych testach hamowania, szczególnie na mokrej drodze, nie zaobserwowaliśmy zauważalnego wpływu takiego zabezpieczenia: tylne koło blokowało się całkowicie i zawsze zaczynało się ślizgać. Ale wyszkoleni jeźdźcy powinni nadal być w stanie kontrolować zachowanie skutera w takich sytuacjach, zwłaszcza że niehamowane przednie koło nie traci kontaktu z podłożem. Określeniem "E-ABS", Elegilde może odnosić się do elektronicznego hamowania napędu.

15-0 km/h(~9-0 mph) 20-0 km/h(~12-0 mph) 25-0 km/h (~16-0 mph)
Droga zatrzymania na sucho 2,9 m (~9,5 ft) 5,1 m (~16,7 ft) 7,0 m (~23 ft)
Droga hamowania na mokro 5,4 m (~17,7 ft) 7,9 m (~25,9 ft)

Po naszych testach z dziesiątkami przejechanych kilometrów zauważamy też, że hamulce mają tendencję do piszczenia, a efekt hamowania elektronicznego jest bardzo mały. "Jazda na jednym pedale", czyli hamowanie wyłącznie poprzez zaprzestanie wciskania pedału przyspieszenia, jaką znamy z samochodów elektrycznych, to na razie nie jest temat dla e-scooterów. Zastosowane tu silniki są prawdopodobnie do tego zdecydowanie za małe. Niestety nie byliśmy w stanie podczas naszego testu jednoznacznie określić, czy i ile energii odzyskuje elektroniczny hamulec (hamowanie regeneracyjne), np. podczas dłuższej jazdy z górki. Wprawdzie poziom naładowania baterii wykazywał wzrost o kilka punktów procentowych, ale ten wzrost był natychmiast usuwany, gdy dojeżdżaliśmy do dołu wzniesienia.

Bateria i ładowanie - Duży zasięg, w teorii...

Trasa testowa: 20 km (12 mil) po płaskiej drodze
Trasa testowa: 20 km (12 mil) po płaskiej drodze

Eleglide wymienia zasięg 50-55 km (~31-34 mil), ale należy to traktować jako absolutnie najlepszy scenariusz. Te wartości określone przez producenta zostały określone w następujących optymalnych warunkach: "75 kg (~165 lb) obciążenia, temperatura 26 °C (79 °F), 15 km/h (~9 mph) stała prędkość na płaskiej drodze bez silnego wiatru" Dlatego rzeczywisty zasięg, jaki możesz osiągnąć, powinien być odpowiednio mniejszy.

Nasza testowa trasa 20 kilometrów (~12 mil) po głównie płaskiej drodze w temperaturze zewnętrznej około 20 stopni (68 °F) z wagą rowerzysty (wraz z ubraniem) około 65 kg (~143 lb) i prędkościami do 25 km/h (~16 mph) i średnią 20 km/h (~12 mph) spowodowała spadek pojemności baterii ze 100 do około 50%. W tych warunkach można więc osiągnąć całkowity zasięg około 40 km (~25 mil), co odpowiada teoretycznemu zużyciu 11,25 Wh na kilometr.
Pozostała pojemność baterii jest wyświetlana na zintegrowanym ekranie w postaci 5 pasków (pełnych lub migających), co daje kroki o około 10%. Aplikacja na podłączonym smartfonie może dać dokładniejsze informacje.

Kolejna jazda, tym razem w warunkach znacznie gorszych dla akumulatora (temperatura zewnętrzna 10°C, 50°F), rozpoczęła się przy 1,5 bara (ok. 30%) i zakończyła już po około 500 metrach (1640 stóp). Moc spadła i skuter początkowo poruszał się tylko z niewielką prędkością, zanim jeździec został zmuszony do całkowitego wysiadania. Oznacza to, że pozostały zasięg jest trudny do zmierzenia w dolnej trzeciej części pojemności, a wyświetlacz pokładowy nie dostarcza wiarygodnych danych, zwłaszcza w niekorzystnych, chłodniejszych warunkach pogodowych. Zalecamy ładowanie hulajnogi przed użyciem i trzymanie jej zaparkowanej w otoczeniu o temperaturze pokojowej, aby uniknąć złych niespodzianek rano.

Hulajnogę Eleglide Coozy można ładować za pomocą dołączonej ładowarki (42 V, 2 A). Pojemność baterii wynosząca 450 watogodzin w połączeniu z 84 watami mocy ładowarki kazałaby nam oczekiwać czasu ładowania wynoszącego około 5,5 godziny. Eleglide wspomina o 7 godzinach i jesteśmy w stanie potwierdzić tę wartość dla pełnego ładowania w naszym teście.
Niestety, podczas procesu ładowania nie można spojrzeć na zintegrowany wyświetlacz ze wskaźnikiem poziomu baterii. Aby zobaczyć wyświetlacz, trzeba najpierw odłączyć ładowarkę. Nie da się też połączyć z aplikacją, aby odczytać aktualny poziom naładowania. To sprawia, że bardzo trudno jest naładować go do konkretnego poziomu, a w praktyce prawdopodobnie będziesz musiał regularnie ładować baterię z powrotem do 100%, co może być mniej niż optymalne pod względem ochrony baterii w dłuższej perspektywie.

Werdykt - Eleglide Coozy z "ważnymi" zaletami i wadami

Testowanie skutera Eleglide Coozy E-Scooter, jednostka testowa dostarczona przez Geekmaxi.com
Testowanie skutera Eleglide Coozy E-Scooter, jednostka testowa dostarczona przez Geekmaxi.com

Po kilku tygodniach i łącznej trasie prawie 100 km (~62 mile), jakie wrażenie pozostało? Eleglide Coozy prezentuje się jako solidny i całkiem wygodny pojazd na krótsze i średniej długości dystanse. Nie należy jednak dać się zwieść dużym pneumatycznym oponom i przedniemu zawieszeniu i dojść do wniosku, że skuter jest szczególnie dobry do jazdy w terenie. Eleglide Coozy czuje się w domu głównie na czysto utwardzonych drogach.
W tym środowisku skuter elektryczny zapewnia wartości przyspieszenia, które sprawiają, że jazda jest przyjemnością, a przy odpowiednich warunkach pogodowych i stylu jazdy może nawet czasami osiągnąć dystans 40 kilometrów (~25 mil) lub więcej

E-hulajnoga Eleglide Coozy jest zdecydowanie fajna do jazdy, ale powinieneś też znać jej słabe strony

Nieco nie doceniliśmy jego wysokiej wagi całkowitej wynoszącej około 19 kilogramów (~42 lb). Chociaż nie zauważasz tego negatywnie podczas jazdy, e-hulajnoga musi być również ładowana. A jeśli musisz przenieść hulajnogę przez kilka lotów schodów, aby dostać się do gniazdka, potrzebujesz trochę siły, aby to zrobić, nawet jeśli funkcja składania ułatwia przenoszenie. Pełne ładowanie trwa około 7 godzin, więc zdecydowanie powinieneś zaplanować to

Trzeba też uważać w warunkach zimowych, bo niskie temperatury mogą znacznie zmniejszyć zasięg i sprawić, że zintegrowany wyświetlacz pozostałego poziomu baterii będzie znacznie mniej wiarygodny.

Uwaga: Należy pamiętać, że w każdym kraju obowiązują inne zasady eksploatacji skutera elektrycznego, które mogą się znacznie różnić. Dlatego należy poinformować się, przed zakupem hulajnogi. (Przepisy dla krajów niemieckojęzycznych można znaleźć tutaj: AT, DE, CH)

Cena i dostępność

Eleglide Coozy jest dostępny w Europie w sklepie internetowym Geekmaxi w cenie katalogowej 599,99 Euro (~582$). W chwili publikacji tego artykułu obowiązuje dodatkowy rabat, co skutkuje kosztem 549,99 euro (~$533) za Eleglide Coozy.

Różne e-rowery i e-skutery są również dostępne od marki Eleglide w sklepach internetowych, takich jak Geekmaxi.com. Są one wysyłane z magazynów w UE, więc nie ma dodatkowych kosztów (w krajach europejskich) i mogą być wysłane w ciągu kilku dni.

W przypadku wysyłki do USA, hulajnoga Eleglide jest dostępna np. w sklepie Geekbuying.com w cenie 584 USD.

Uwaga: Urządzenie testowe zostało dostarczone autorowi przez producenta do celów testowych bez żadnych kosztów.

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Laptopy > Recenzja Eleglide Coozy: Szybki e-hulajnoga z pneumatycznymi oponami i dobrym zasięgiem
Andrea Grüblinger, 2022-10-11 (Update: 2022-10-11)