Notebookcheck Logo

Problem z integracją Philips Hue Amazon Alexa został potwierdzony przez Signify

Użytkownicy Philips Hue od jakiegoś czasu zgłaszają problemy z Amazon Alexa. (Źródło zdjęcia: Philips Hue)
Użytkownicy Philips Hue od jakiegoś czasu zgłaszają problemy z Amazon Alexa. (Źródło zdjęcia: Philips Hue)
Signify, firma stojąca za marką inteligentnego domu Philips Hue, potwierdziła istnienie błędu w integracji Philips Hue i Amazon Alexa. Użytkownicy od jakiegoś czasu zgłaszali problemy związane z umiejętnością Alexa. Najnowszy raport wskazuje, że Signify przyznało się do błędu, dostarczając więcej informacji na jego temat.
Smart Home Fail

Philips Hue potwierdził, że istnieje błąd związany z integracją z Amazon Alexa. Ma to umożliwić użytkownikom sterowanie inteligentnymi urządzeniami domowymi za pomocą poleceń głosowych Amazon Alexa. Na przykład, można zdalnie włączać i wyłączać światła lub regulować jasność lub kolor żarówek, takich jak White and Color Ambiance E26(obecnie 43,99 USD w Amazon).

Użytkownicy od jakiegoś czasu zgłaszają problemy z umiejętnością Philips Hue Alexa Skill od jakiegoś czasu. Niektóre produkty Philips Hue nie mogą być w ogóle kontrolowane, podczas gdy inne mogą być kontrolowane, choć z ograniczoną funkcjonalnością. Problem ten pojawił się pozornie niespodziewanie, bez towarzyszącego komunikatu o błędzie w aplikacji Alexa lub na urządzeniu obsługującym Alexę. Ponadto użytkownicy wskazują, że ponowne połączenie Alexy i Philips Hue nie rozwiązuje tego problemu.

Według niedawnego raportu Golem.de, Signify, firma stojąca za Philips Hue, potwierdziła, że połączenie między inteligentnymi produktami domowymi Philips Hue i Alexą jest w niektórych przypadkach zerwane. Firma twierdzi, że tylko "niewielka liczba" klientów została dotknięta tym problemem, choć nie podano żadnych szacunków. Najwyraźniej firma stwierdziła również, że pracuje nad rozwiązaniem z Amazon. Nie podano jednak, kiedy poprawka może zostać udostępniona użytkownikom.

Klienci dotknięci problemem powinni skontaktować się z zespołem obsługi klienta Philips Hue. Warto zauważyć, że podczas gdy Amazon sugeruje, że użytkownicy potrzebują Philips Hue Bridge v2, aby włączyć tę umiejętność, użytkownicy zgłaszają że mogą korzystać z Alexy bez koncentratora.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 05 > Problem z integracją Philips Hue Amazon Alexa został potwierdzony przez Signify
Polly Allcock, 2025-05-30 (Update: 2025-05-31)