Premiera w 2018 roku, God of War zanurza graczy w mitologii nordyckiej. Podczas swojej przygody napotkają oni wielu bogów, takich jak Mímir i Wąż Świata, Jörmungandr.
Nie trzeba dodawać, że zaimponował on wielu graczom swoim rozmiarem i wyglądem. Żyjąc w Jeziorze Dziewięciu, stworzenie to mogło zaatakować Kratosa i Atreusa, ale nigdy do tego nie doszło, a Jörmungandr po prostu przemówił do nich w nieznanym języku.
W rezultacie przez lata pojawiło się wiele plotek, czasami sugerujących, że ostrzegał Kratosa przed Ragnarök. Tajemnica ta została jednak ostatecznie rozwiązana dzięki kopii scenariusza God of War która została wysłana na WGA Awards 2019 i opublikowana przez Tian Jun Gu.
Tak więc, kiedy gracze po raz pierwszy spotykają Jörmungandra, Wąż Świata mówi im, aby mu nie przeszkadzali, dopóki nie znajdą języka, aby z nim porozmawiać. Jak Państwo zrozumieli, to właśnie w tym momencie Mímir jest ważny.
Rzeczywiście, wyjaśnia, że Kratos chce oddać hołd matce Atreusa, na co stworzenie odpowiada:
"Ahh ten ból rozumiem. Po pierwsze, potrzebują srebra z czubka świętego dłuta.Muszą również nauczyć się Czarnej Runy... ukrytej w Świątyni Týr"
Wreszcie wydaje się, że rozpoznaje Atreusa, mimo że Mímir zapewnia go, że tak nie jest. Może to rodzić wiele pytań wśród fanów serii.
Jednakże, chociaż teraz wiemy, co powiedział Wąż Świata w God of War, nie byłoby to możliwe do odgadnięcia bez tego filmu. Rzeczywiście, jego język jest nieznany, a deweloperzy zastrzegli, że ta sekwencja nie powinna być tłumaczona.




