Notebookcheck Logo

Pierwszy w historii elektryczny trójkołowiec Triker firmy Velotric debiutuje ze składaną konstrukcją, mocnym silnikiem i inteligentną technologią wymiany czujników

E-rower Velotric Triker wyposażony jest w silnik o mocy 750 W, momencie obrotowym 90 Nm i mocy szczytowej 1300 W (źródło zdjęcia: Velotric)
E-rower Velotric Triker wyposażony jest w silnik o mocy 750 W, momencie obrotowym 90 Nm i mocy szczytowej 1300 W (źródło zdjęcia: Velotric)
Velotric wprowadził na globalny rynek swój pierwszy w historii e-rower Triker. Nowy e-rower firmy wyposażony jest w mocny silnik 750 W, 7-biegowy napęd Shimano, dużą baterię 804 Wh i wytrzymałą, aluminiową, składaną konstrukcję. Ponadto posiada inteligentny wyświetlacz LCD, Apple Find My i może obsługiwać ładunki do 500 funtów (226,7 kg).
E-Mobility Launch

Velotric, znany producent rowerów elektrycznych, oficjalnie wszedł na rynek e-rowerów ze swoim najnowszym e-rowerem Triker. Bezpośredni rywal niedawno wprowadzonego na rynek Lectric XP Trike 2 i Buzz Cerena T2 jest wyposażony w mocny silnik, dużą baterię i wytrzymałą konstrukcję. Triker posiada składaną ramę ze stopu aluminium o niskim stopniu nachylenia i jest w stanie udźwignąć ładunek o masie do 226,7 kg (500 funtów).

Triker, zaprojektowany z myślą o osobach starszych o ograniczonej mobilności, może pochwalić się mocnym silnikiem 750 W o mocy szczytowej 1300 W i momencie obrotowym 90 Nm, który oferuje maksymalną prędkość 20 mil na godzinę (32 km/h) i radzi sobie z nachyleniami do 15°. E-trike jest wyposażony w napęd Shimano 7-biegowy napęd Shimano i przepustnicę kciukową z tempomatem.

Velortic zastosował w Trikerze technologię Smart SensorSwap, która przełącza się między trybem momentu obrotowego a trybem kadencji za naciśnięciem przycisku. Mówiąc o baterii, Triker ma potężną baterię 804 Wh o stopniu ochrony IPX7, która podobno oferuje 50 mil (80,4 km) zasięgu przepustnicy i do 60 mil (96,5 km) zasięgu wspomagania pedałowania. Ponadto pojazd jest wyposażony w odporne na przebicie szerokie opony Kenda 20 x 3,0" szerokie opony w połączeniu z hydraulicznym zawieszeniem przednim o skoku 80 mm i hydraulicznymi hamulcami tarczowymi z funkcją automatycznego blokowania hamulców.

Nie trzeba dodawać, że dostępnych jest pięć trybów wspomagania pedałowania i tryb dla początkujących z maksymalną prędkością ograniczoną do 8 mph (12 km). Dodatkowo posiada duży, zamontowany na środku 3,5-calowy, kolorowy wyświetlacz LCD, który pokazuje prędkość, poziom wspomagania, żywotność baterii i wiele więcej. Pozostałe zalety Trikera obejmują zintegrowane światło przednie LED, światło tylne, wodoodporność IPX6, sterowanie za pomocą aplikacji za pośrednictwem aplikacji towarzyszącej Velotric oraz Apple Find My dla dodatkowej widoczności i ochrony przed kradzieżą.

Dostępny w kolorach cherry crimson, pearl white i royal blue, Velotric Triker kosztuje 2 399 USD i jest już dostępny w sprzedaży wyłącznie u autoryzowanych sprzedawców Velotric.

Velotric Triker e-trike ma 3,5-calowy, kolorowy wyświetlacz LCD zamontowany na środku (źródło zdjęcia: Velotric)
Velotric Triker e-trike ma 3,5-calowy, kolorowy wyświetlacz LCD zamontowany na środku (źródło zdjęcia: Velotric)

Źródło(a)

Informacja prasowa Velotric, Velotric

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 07 > Pierwszy w historii elektryczny trójkołowiec Triker firmy Velotric debiutuje ze składaną konstrukcją, mocnym silnikiem i inteligentną technologią wymiany czujników
Abhinav Fating, 2025-07-29 (Update: 2025-07-29)