One Punch Man sezon 3 jest gotowy do premiery, a zwiastuna nigdzie nie widać

One Punch Man Sezon 3 ma mieć premierę w październiku 2025 roku, ale nie ma pełnometrażowego zwiastun na zaledwie kilka tygodni przed premierą. Do tej pory pojawiły się dwie reklamy o długości 15 i 30 sekund, krótki klip "PV1" oraz zapowiedź z 2022 roku ogłoszenie to wszystko, co zostało upublicznione. Wielu fanów uważa, że wysiłki promocyjne w tym zarezerwowanym okresie pozostają daleko w tyle za wysokimi emocjami związanymi z nowym sezonem.
Brak odpowiedniego zwiastuna wywołał zarówno rozbawienie, jak i frustrację wśród społeczności. W wątku na Reddicie omawiającym 30-sekundowy klip reklamy telewizyjnej, wielu fanów wyraziło swoje przemyślenia na ten temat. Bonvantius zażartował: "Nie mogę się doczekać, aż ONE FRAME MAN dołączy do grona Seven Deadly Frames i Frame Lock", żartując z ograniczonej animacji animacji pokazaną do tej pory. Inni wyrażali głębsze obawy. Grutrissheit zauważył: "Wiesz, że coś jest nie tak, kiedy zwiastun anime akcji ledwo pokazał jakiekolwiek ruchy"
Niektórzy fani martwią się o to, jak studio radzi sobie z projektem. TheEVILPINGU przypomniał: "OPM Season 1 to globalny fenomen... Nie mogę pojąć, jak mogli zepsuć taką serię z tak niskim budżetem" Pan_Wanwanwolf-san dodał: "Czy ktoś jeszcze chciałby, żeby po prostu przestali robić sezony, dopóki nie zrobią tego dobrze? Można by pomyśleć, że potraktują tak popularny serial z większą ostrożnością"
Niektórzy mają więcej nadziei, pomimo narastającego napięcia. opkpopfanboyv3 powiedział: "Oni wszyscy po prostu... chodzą lol. Kibicuję reżyserowi, ale w tej chwili wygląda to jak zastąpienie PNG Lock"
Nawet z krytyką, podekscytowanie wciąż jest. MassiveBlackHole99 powiedział: "OPM jest dosłownie popularny wszędzie, nawet w Japonii, to naprawdę wstyd, że tak się dzieje z serią." viciadoemsono ujął frustrację prosto: "Więc po co w ogóle spieszyć się z tymi sezonami? Bo pieniądze"
Według oficjalnej japońskiej strony, One Punch Man Season 3 rozpocznie się 12 października 2025 roku w Japonii i będzie dostępny na głównych platformach, w tym Netflix, Hulu, Prime Video, U-NEXT, Disney Plus Star i Abema. Na arenie międzynarodowej potwierdzono dystrybucję na Hulu i Disney+ w USA i Kanadzie, Crunchyroll w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie, Sony Yay w Azji Południowej, Catchplay na Tajwanie i Bilibili w Azji Południowo-Wschodniej, zapewniając szeroką dostępność na całym świecie.