Housemarque i Sony zaprezentowały nowy materiał z rozgrywki dla Saros, gry, którą zapowiedzieli na początku tego roku. Premiera odbędzie się 20 marca 2026 roku i dołączy do Marvel's Wolverine. To powiedziawszy, Wolverine ma zostać wydany dopiero jesienią 2026 roku, więc Saros ma trochę czasu, aby stać się prawdziwą ekskluzywną grą na PS5.
Saros jest, pod każdym względem, duchowym następcą gry Returnal. Wykorzystuje ten sam silnik i mechanikę rozgrywki. Salwy misternie zaprojektowanych pocisków z piekła rodem pozostały, ale tym razem do ich odpierania otrzymujemy tarczę. W rezultacie pocisków jest teraz więcej niż kiedykolwiek. Uniki nadal pozostaną jednak głównym mechanizmem obronnym.
Jedyna wyróżniona broń wydaje się w dużej mierze pochodna, ale gra otrzymuje nowy interfejs użytkownika. Zwiastun kończy się czymś, co wygląda jak walka z bossem z istotą, która w dużym stopniu zapożycza Balteusa z Armored Core 6. Jednak najbardziej znaczącą zmianą w Saros jest "druga szansa". Zasadniczo daje ona jednorazowe odrodzenie w bitwach. Ma to ogromne znaczenie w grach typu roguelike, ponieważ daje nieco swobody, zanim zostaniemy zmuszeni do ponownego przejścia całego obszaru z powodu śmierci.