Seryjny oprawca smartfonów Zack Nelson, znany powszechnie pod pseudonimem "JerryRigEverything" na YouTube, ma dość kolorowe konto X, na którym technik nie stroni od potencjalnie dzielących opinii i oddawania strzałów. Tym razem Zack obrzucił Samsunga wyzwiskami, nazywając swoją interakcję z przedstawicielem Samsung Mobile US "odczłowieczającą".
Recenzent techniczny twierdzi że po tej rozmowie, po dziesięciu latach codziennego korzystania z telefonu Samsunga, zamierza w końcu przesiąść się na telefon innej marki niż Samsung Galaxy. Jeden z użytkowników próbował przemówić Zackowi do rozsądku, dodając, że zła interakcja z jednym pracownikiem w danym oddziale nie czyni produktu złym. Zack wyjaśnił jednak, że "nie lubi takich rzeczy" i że "nadszedł czas, aby wypróbować nową markę". Chociaż nie znamy szczegółów interakcji, która wywołała tak ostrą reakcję ze strony Zacka, rzuca to światło na obsługę klienta Samsunga w USA, ponieważ Zack nie jest pierwszą osobą, która skarży się na tę kwestię.
Obsługa klienta Samsung US ma dość okropną reputację, jeśli opinie użytkowników na subredditach, takich jak r/Samsung, są czymś, czym można się kierować. Na przykład wiele postów na r/Samsung, zarówno starych, jak i nowych, ubolewało nad obsługą klienta Samsunga w USA. Jeden z postów nazwał ją "naprawdę najgorszą" podczas gdy inny nazwał to "koszmarem, z którym trzeba sobie radzić". Post sprzed prawie dwóch tygodni narzekał na smutny stan wsparcia Samsungaponieważ użytkownik nie był w stanie anulować Galaxy Z Flip 7 pomimo wyraźnej chęci anulowania zamówienia.
Tak więc, podczas gdy uwagi JerryRigEverything na temat X mogą wydawać się niektórym uprawnione, obsługa klienta Samsunga w USA ma podobno dość złą reputację.
Wreszcie, mamy przeczucie, że historia z Zackiem i Samsungiem jeszcze się nie skończyła. Będziemy informować Państwa na bieżąco, jeśli pojawią się jakieś nowe wydarzenia.
Źródło(a)
JerryRigEverything na X, r/Samsung (1,2,3), r/galaxyzflip