Notebookcheck Logo

Helldivers 2 Patch 01.000.300 jest już oficjalny i zawiera mieszankę ulepszeń i aktualizacji

Arrowhead udostępniło nową łatkę do gry Helldivers 2 (zdjęcie za pośrednictwem Arrowhead)
Arrowhead udostępniło nową łatkę do gry Helldivers 2 (zdjęcie za pośrednictwem Arrowhead)
Helldivers 2 otrzymał nową aktualizację balansu (wersja 01.000.300). Wprowadza ona wiele ulepszeń QoL, poprawek błędów i zmian, które wpływają na wiele popularnych broni i strategii. Aktualizacja jest już dostępna do pobrania na PC i PS5.
Console Desktop Gaming

Arrowhead udostępniło nową łatkę balansującą dla Helldivers 2 zatytułowaną Patch 01.000.300. Wprowadza ona interesującą mieszankę wzmocnień i osłabień wielu broni uważanych za "meta", z których najbardziej godnym uwagi jest niedawno dodane Działo Kwazarowe, którego czas ładowania został wydłużony o pięć sekund. Inne bronie to R-36 Eruptor i JAR-5 Dominator. Jednak wiele często ignorowanych broni i strategii otrzymało nowe życie, takie jak 63CS Diligence Counter Sniper, R-63 Diligence, LAS-7 Dagger i domyślny AR-19 Liberator.

Helldivers 2 Patch 01.000.300 wprowadza również szereg poprawek błędów i ulepszeń jakości życia. Nowo dodany moduł statku Superior Packing Methodology został wreszcie naprawiony, wraz z licznymi dziwactwami związanymi z karabinem przeciwmateriałowym. Usunięto również exploit, który pozwalał graczom rzucać nieograniczoną liczbę granatów, a także możliwość wypadnięcia przez przód superniszczyciela podczas gry w Rock, Paper, Scissors. Jednak niektóre z bardziej długotrwałych problemów, takich jak zaproszenia do znajomych w trybie crossplay, źle ustawiony celownik przeciwmateriałowy, niespójna mechanika miotacza łuku itp. nie zostały jeszcze rozwiązane.

Podczas gdy Działo Kwazarowe stało się praktycznie bezużyteczne dzięki najnowszej aktualizacji, niektórzy z bardziej irytujących wrogów w grze również zostali osłabieni. Na początek, nie będą już Państwo przytłoczeni tuzinem Gunshipów na planetach Automatonów. Obrażenia zadawane przez Hulka z miotaczem płomieni (który często mógł zabić cię jednym strzałem) zostały zmniejszone o 20%. Na froncie Terminidów, Bile Spewers i Nursing Spewers poruszają się wolniej. Helldivers 2 Patch 01.000.300 sprawia również, że gra jest znacznie trudniejsza dla graczy solo, zwiększając liczbę wrogich patroli do takiej, jaka byłaby, gdyby do gry wkroczył czteroosobowy oddział.

Ogólnie rzecz biorąc, odbiór najnowszej łatki był mieszany. Dodatkowa trudność w rozgrywce solo jest kłopotliwa, ponieważ zmusza ludzi do szukania publicznych meczów, co czasami może być frustrującym doświadczeniem. Z drugiej strony, Helldivers 2 jest reklamowany jako kooperacyjna gra wieloosobowa i zrozumiałe jest, dlaczego gra solo jest zniechęcana. Bez względu na podziały wokół łatki, gracze Helldivers 2 raczej nie porzucą gry w najbliższym czasie, ponieważ jest to bez wątpienia jedna z najlepszych gier z usługą na żywo w najnowszej historii.

Źródło(a)

Ogólne

  • Pancerze o współczynniku pancerza powyżej 100 zmniejszają teraz obrażenia przy trafieniach w głowę.
  • Pozy zwycięstwa będą teraz odtwarzane tylko dla wyekstrahowanych. (Brak skradzionego męstwa na moim statku)
  • Zmniejszono obrażenia od podpalenia o 15%



Broń podstawowa, drugorzędna i pomocnicza

Eksplodująca kusza CB-9

  • Nieco mniejsza eksplozja
  • Zwiększono opóźnienie
  • Zmniejszono liczbę maksymalnych magazynków z 12 do 8
  • Zwiększono liczbę magazynków otrzymywanych z zapasów z 6 do 8
  • Nieznaczne zmniejszenie ergonomii
  • Zwiększono prędkość wylotową

Działo kwazarowe LAS-99

  • Wydłużono czas ładowania o 5 sekund

BR-14 Adjudicator

  • Pełna automatyka jest teraz domyślnym trybem ognia
  • Zmniejszono odrzut
  • Zwiększono maksymalną liczbę magazynków z 6 do 8
  • Zwiększono liczbę magazynków otrzymywanych przy uzupełnianiu zapasów z 6 do 8
  • Teraz umieszczony wśród karabinów szturmowych

Działo laserowe LAS-98

  • Nieznacznie zwiększone obrażenia
  • Nieznacznie zmniejszone obrażenia od ciał o dużej objętości

SG-8P Punisher Plasma

  • Zmniejszono maksymalną liczbę magazynków z 12 do 8
  • Zwiększono liczbę magazynków otrzymywanych po uzupełnieniu zapasów z 6 do 8
  • Zwiększono prędkość pocisku, ale nadal utrzymano podobny zasięg
  • Zmniejszono spadek obrażeń przy eksplozji
  • Umieszczono w kategorii broni energetycznej

ARC-12 Blitzer

  • Zwiększono liczbę strzałów na minutę z 30 do 45
  • Teraz umieszczony w kategorii broni energetycznej

R-36 Eruptor

  • Zmniejszono liczbę maksymalnych magazynków z 12 do 6
  • Obrażenia od eksplozji spadają nieco szybciej

LAS-16 Sierp

  • Zmniejszono liczbę magazynków z 6 do 3

LAS-5 Scythe

  • Zwiększono obrażenia z 300 do 350
  • Zmniejszono maksymalną liczbę magazynków z 6 do 4

RS-422 Railgun

  • Zwiększono penetrację pancerza zarówno w trybie bezpiecznym, jak i niebezpiecznym
  • Nieznacznie zmniejszono siłę zataczania

Ciężki karabin maszynowy MG-101

  • Włączony celownik trzeciej osoby

63CS Diligence Counter Sniper

  • Zwiększono obrażenia ze 128 do 140
  • Poprawiono ergonomię

R-63 Diligence

  • Zwiększono obrażenia ze 112 do 125 pkt

P-19 Odkupiciel

  • Nieznaczny wzrost odrzutu

P-2 Peacemaker

  • Zwiększono obrażenia z 60 do 75

P-8 Senator

  • Zwiększono obrażenia ze 150 do 175
  • Dodano Speedloader podczas przeładowywania na pustej butli - znacznie przyspiesza przeładowanie na pustej butli

Sztylet LAS-7

  • Zwiększono obrażenia ze 150 do 200

AR-19 Liberator

  • Zwiększono obrażenia z 55 do 60

AR-23C Liberator Concussive

  • Zwiększono obrażenia z 55 do 65 pkt

JAR-5 Dominator

  • Zmniejszono obrażenia z 300 do 275 pkt

AX/AR-23 Pies strażniczy

  • Zmniejszono obrażenia o 30%

Wyrzutnia rakiet RL-77 Airburst

  • Wyrzutnia rakiet Airburst nie będzie już detonować, gdy zostanie wystrzelona w pobliżu stratagemów (wieżyczka HMG, wartownicy, zaopatrzenie) i innych Helldiverów
  • Zmniejszono promień zbliżenia





Stratagemy

Działko strażnicze A/MG-43

  • Zwiększono zdrowie, aby pasowało do innych wartowników

Wieża Tesli A/ARC-3

  • Zwiększono zdrowie o 33%

Włócznia FAF-14

  • Dodano etap przeładowania po wyrzuceniu zużytego pocisku

Wyrzutnia rakiet RL-77 Airburst


[lista]


Wrogowie

  • Nieznacznie zmniejszono prędkość poruszania się Bile Spewera i Nursing Spewera
  • Hulki: Nieznacznie zwiększono siłę wymaganą do zataczania się
  • Zmniejszono bezpośrednie obrażenia miotacza ognia Hulka o 20%
  • Nieznacznie zwiększono szybkostrzelność dewastatora (tylko standardowy dewastator)
  • Nieznacznie zwiększono ruch boczny kanonierek
  • Jeźdźcy Scout Strider są teraz mniej podatni na eksplozje
  • Zwiększono zdrowie i pancerz generatorów mgły
  • Odsiewacze kanonierek mają teraz znacznie niższy limit liczby kanonierek, które mogą być aktywne w tym samym czasie



Wrogie patrole

  • Zwiększono częstotliwość pojawiania się patroli, gdy liczba graczy jest mniejsza niż 4. Im mniej graczy, tym większa zmiana. W misjach dla 4 graczy nie będzie żadnych zmian w porównaniu do poprzedniej wersji. Największa zmiana będzie zauważalna dla graczy solo na wyższych poziomach trudności



Rozgrywka

  • Wprowadzono drobne ulepszenia w generowaniu poziomów, aby poprawić sposób rozmieszczania lokacji na mapie misji. Powinno to poprawić zróżnicowanie odległości między celami, a cele prawdopodobnie nie będą pojawiać się tak daleko od siebie, jak wcześniej.
  • Dodano ustawienie w sekcji rozgrywki menu opcji, aby wyłączyć automatyczne wspinanie się i przeskakiwanie podczas sprintu.
  • Misja Spread Democracy, znana również jako "podnieś flagę", może być teraz rozgrywana na wyższych poziomach trudności w celu maksymalnego rozprzestrzenienia wolności.
  • Przygotowując się, Helldiverzy salutują teraz, aby zapewnić maksymalną gotowość demokratyczną.
  • Dodano atmosferę do zagrożenia planetarnego Tremor, aby podkreślić jego powagę, dzięki czemu Helldiverzy mogą odpowiednio zareagować
  • Strzały, które odbijają się od ciężko opancerzonych wrogów, będą teraz prawidłowo trafiać Helldivera, który je wystrzelił. Dyscyplina spustu jest wysoce zalecana.



Poprawki



Poprawki błędów

  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić, gdy host opuszczał misję z oddziałem.
  • Naprawiono błąd, który mógł wystąpić, gdy gracz próbował wejść do zajętego kombinezonu EXO-45 Patriot.
  • Naprawiono błąd, który mógł wystąpić u wszystkich graczy po lub podczas ekranu wyników misji.
  • Naprawiono błąd, który mógł wystąpić po oddaniu strzału z wyrzutni rakiet kombinezonu Patriot EXO-45.
  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić u wszystkich graczy oprócz tego, który ponownie dołączył do trwającej misji z innym pancerzem i został wzmocniony.
  • Naprawiono nieprawidłowe działanie modułu statku z metodologią Superior Packing.
  • Naprawiono moduł statku Absorpcja eksplozji, aby poprawnie zwiększał odporność wartowników na eksplozje.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli przejść do wyników wyszukiwania w menu społecznościowym.
  • Naprawiono kilka błędów, które powodowały, że przedmioty wyposażone w Warbond nie były faktycznie wyposażone.
  • Naprawiono exploit, który pozwalał zbyt gorliwym Helldiverom na nadmierne używanie granatów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zabójstwa z ostrzału orbitalnego nie przechodziły do kolejności wykonywania ostrzału pośredniego.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał zdrajcom sabotowanie promu wydobywczego poprzez rozmieszczanie pod nim stratagemów wartowniczych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że burze jonowe nieprawidłowo uniemożliwiały rozmieszczenie radiolatarni wydobywczej.
  • Naprawiono nieprawidłowe kodowanie kolorów niektórych wiązek stratagemów.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego lewy drążek na kontrolerze nie mógł być używany do poruszania się po menu społecznościowym.
  • Naprawiono kilka błędów, które powodowały, że różne elementy interfejsu użytkownika były ucięte, niecentryczne lub znajdowały się zbyt blisko krawędzi ekranu na wyświetlaczach ultraszerokich.
  • Naprawiono karabin przeciwpancerny odwrócony od Helldivera po jego rozstawieniu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł duplikować naboje, anulując przeładowanie karabinu przeciwpancernego w określonym czasie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Karabin przeciwpancerny zużywał dodatkowy magazynek po anulowaniu przeładowania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Karabin bezodrzutowy zużywał dodatkową łuskę z plecaka, jeśli przeładowanie zostało anulowane zaraz po włożeniu łuski, ale przed zakończeniem przeładowania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Sierp i Działo kwazarowe nie mogły strzelać przez liście.
  • Naprawiono kilka błędów, na skutek których miniatury broni znikały podczas przewijania Zbrojowni.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego Automaton Gunships czasami nie widziały gracza.
  • Naprawiono nieprawidłową kolizję po zniszczeniu bunkrów Automatonów lub wież detekcyjnych za pomocą bomb piekielnych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bomby piekielne nie wybuchały w niektórych misjach
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Helldiverzy tonęli w głębokiej wodzie po wylądowaniu.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego optymalizacja przestrzeni Hellpod powodowała, że amunicja przekraczała pojemność.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego Stalkerzy stawali się bardzo widoczni we mgle
  • Miny można teraz wysyłać pingiem w celu lepszej koordynacji z drużyną.
  • Otrzymywanie zaproszeń do znajomych powoduje teraz wyświetlenie wyskakującego okienka.
  • Poprawiono czytelność podpowiedzi i wskazówek wyświetlanych w samouczku i wprowadzeniu.
  • Całkowite doświadczenie jest teraz widoczne w zakładce kariery.
  • Dodano lepsze wsparcie dla monitorów ultraszerokich, ustawiając proporcje menu na 16:9 i dodając ustawienie kontrolujące szerokość HUD.
  • Przypisania klawiszy do klawiatury numerycznej nie będą już resetowane po ponownym uruchomieniu.
  • Naprawiono niespójny dźwięk po podłączeniu słuchawek do kontrolera Dual Sense podczas gry na PC.
  • Gra w kamień, papier, nożyce przed statkiem nie powoduje już wypadnięcia gracza w przestrzeń kosmiczną.
  • Karabin przeciwpancerny APW-1 i ciężki karabin maszynowy MG-206 uruchamiają teraz znaczniki trafień, gdy są wycelowane.
  • Broń dodatkowa nie pozostaje już w pozycji ADS osłony balistycznej po użyciu bodźca z wyposażonym plecakiem osłony balistycznej.
  • "Otwarty czat tekstowy" można teraz ponownie przypisać.
  • Broń wybuchowa, taka jak R-36 Eruptor, CB-9 Exploding Crossbow. Pistolet na granaty GP-31 nie przyciąga już graczy do środka.
  • Wyłączono zaproszenia do drużyny podczas samouczka, co powodowało nakładanie się interfejsu użytkownika.
  • Naprawiono nakładanie się broni podstawowej i dodatkowej na modelu postaci w zbrojowni.
  • Naprawiono obcinanie elementów interfejsu użytkownika podczas pierwszego uruchomienia gry na monitorach o proporcjach 21:9.
  • Raportowanie i blokowanie gracza jest teraz widoczne w menu drużyny.
  • Martwi Łupieżcy przestają teraz krzyczeć o pomoc, jeśli zostaną zabici podczas wzywania posiłków.
  • Naprawiono wyświetlanie dział przeciwlotniczych jako "Stratagem Scramblers" w ostrzeżeniach o niebezpieczeństwie.



Znane problemy



Różne problemy związane z zaproszeniami znajomych i grą wieloosobową

  • Prośba o dodanie do znajomych nie może zostać zaakceptowana, jeśli proszący gracz zmienił nazwę użytkownika przed zaakceptowaniem prośby.
  • Międzyplatformowe zaproszenia do znajomych mogą nie być wyświetlane w zakładce zaproszeń do znajomych.
  • Gracze nie mogą odblokować graczy zaprzyjaźnionych za pomocą kodu znajomego.
  • Gracze nie mogą odblokować graczy, którzy nie znajdowali się wcześniej na ich liście znajomych.
  • Efekty obrażeń w czasie mogą być stosowane tylko wtedy, gdy są zadawane przez gospodarza. Oczekujemy, że zostanie to naprawione w następnej aktualizacji.
  • Wzmocnienie może nie być dostępne dla niektórych graczy, którzy dołączają do trwającej gry.
  • Helldiver może nie być w stanie wstać z kucania, gdy jest otoczony przez wrogów.
  • Gra może się zawiesić, jeśli gospodarz opuści ją martwy i powróci do tej samej sesji.
  • Gra może się zawiesić, jeśli gracz zmieni język tekstu podczas misji.
  • Gracze mogą doświadczyć opóźnień w wypłatach medali i super kredytów.
  • Wrogowie, którzy się wykrwawiają, nie przechodzą misji Rozkazów osobistych i Likwidacji.
  • Lunety niektórych broni, takich jak karabin przeciwpancerny, są nieco źle ustawione.
  • Broń łukowa czasami zachowuje się niespójnie, a czasami nie strzela.
  • Celowanie włócznią jest niespójne, co utrudnia namierzenie większych wrogów.
  • Wiązka strategiczna może przyczepić się do wroga, ale zostanie przeniesiona w pierwotne miejsce.
  • Eksplozje nie łamią kończyn (z wyjątkiem sytuacji, gdy wlatujemy w skałę).
  • Obszar wokół Wieży Wykrywacza Automatonów sprawia, że niebieskie strategie, takie jak Piekielna Bomba, odbijają się i są odpychane, gdy próbuje się je przywołać w pobliżu wieży.
  • Wyzwolenie planety osiąga 100% pod koniec każdej misji Obrony.
Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 04 > Helldivers 2 Patch 01.000.300 jest już oficjalny i zawiera mieszankę ulepszeń i aktualizacji
Anil Ganti, 2024-04-29 (Update: 2024-04-29)