Notebookcheck Logo

E-bike DTRe Stella o mocy 11 kW z homologacją uliczną jest już dostępny w Europie w cenie 14 495 euro

Duża część marketingu DTRe Stella skupia się wokół jego możliwości terenowych. (Źródło zdjęć: Instagram)
Duża część marketingu DTRe Stella skupia się wokół jego możliwości terenowych. (Źródło zdjęć: Instagram)
Elektryczny motocykl typu flat-tracker DTRe Stella wyposażony jest w silnik o mocy 11 kW i jest dostępny zarówno w wersji ulicznej ze wszystkimi niezbędnymi elementami wyposażenia do jazdy po drogach, jak i w wersji pozbawionej wyposażenia do jazdy po bezdrożach, przeznaczonej do weekendowej zabawy. Zewnętrzna ładowarka o mocy 3 kW doprowadza baterie Stelli do 100% w nieco ponad godzinę. Ważąca zaledwie 101 kg Stella jest przeznaczona raczej dla weekendowych wojowników niż dla osób dojeżdżających codziennie do pracy.
E-Mobility Launch

Firma Trevor Motorcycles wprowadziła niedawno na rynek europejski model DTRe Stella, który jest dopuszczonym do ruchu ulicznego i zdolnym do jazdy w terenie e-rowerem, podaje RideApart. Stella posiada silnik elektryczny o mocy 11 kW zasilany baterią litowo-jonową o pojemności 2,7 kWh, która zapewnia zasięg 102 km (62 mile). Wykonany ręcznie w Belgii, DTRe Stells nie jest tani, ale ma kilka przekonujących specyfikacji, które mogą przemówić do tych, którzy mają pieniądze do wydania.

Trevor Motorcycles przedstawia Stella jako flat tracker do jazdy po autostradzie i w terenie, chociaż osiąga prędkość 95 km/h (59 mph), co oznacza, że każda praca na autostradzie będzie miała drastyczny wpływ na zasięg. Pozytywnym aspektem jest to, że motocykl waży 101 kg (~223 lbs) w wersji ulicznej, co czyni go całkiem realnym do jazdy w terenie. Podczas gdy domyślna ładowarka dostarczana ze Stellą ma moc 1 kW, dostępna na rynku wtórnym ładowarka o mocy 3 kW może uzupełnić cały 102-km (~63 mile) zasięg w zaledwie 70 minut.

Trevor Motorcycles sprzedaje obecnie Stellę tylko w wersji ulicznej, ale wersja przystosowana do jazdy po torach brudnych będzie ważyć jeszcze mniej i kosztować o 1500 euro mniej niż wersja uliczna (12 995 euro za wersję przystosowaną do jazdy po torach brudnych, w porównaniu do 14 495 euro za wersję uliczną). W chwili pisania tego tekstu, czas oczekiwania na dostawę DTRe Stella wynosi 20 tygodni.

W wyniku usunięcia całego wyposażenia dopuszczonego do ruchu ulicznego, Stella w wersji dirt-only waży zaledwie 79 kg (~174 lbs). Jako rodzaj elektrycznego motocykla dual-sport, DTRe Stella posiada w pełni regulowane przednie zawieszenie o dużym skoku, tylny amortyzator Öhlins i jeździ na 19-calowych kołach. Początkujący powinni jednak uważać, ponieważ Stella ma dość wysoką wysokość siedzenia 91 cm (35,8 cala). Wysoka wysokość siedziska nie jest niczym niezwykłym dla motocykla terenowego, ale dla porównania, Honda Africa Twin o pojemności 1100 cm3 ma 88 cm (~33,5 cala).

Kup RAM Mounts X-Grip Motorcycle Phone Mount with Handlebar U-Bolt Base na Amazon.

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 05 > E-bike DTRe Stella o mocy 11 kW z homologacją uliczną jest już dostępny w Europie w cenie 14 495 euro
Julian van der Merwe, 2023-05-10 (Update: 2023-05-10)