Notebookcheck Logo

Borderlands 4 ma zawierać 30 miliardów "unikalnych" broni dzięki proceduralnemu generowaniu i personalizacji broni

Zrzut ekranu z Borderlands 4 (źródło obrazu: SteamDB)
Zrzut ekranu z Borderlands 4 (źródło obrazu: SteamDB)
Ten wyczekiwany tytuł z gatunku pierwszoosobowych strzelanin z łupami być może właśnie wygrał pod względem regrywalności dzięki ogromnej liczbie modyfikacji broni, które oferuje w porównaniu z konkurencją.
Game Releases Gaming

Nadchodząca gra Borderlands 4 od Gearbox Software, której premiera zaplanowana jest na 12 września, będzie zawierać ponad 30 miliardów broni dzięki generowaniu proceduralnemu i nowemu systemowi dostosowywania uzbrojenia.

Według dyrektora artystycznego Borderlands 4, Adama Maya, ta ogromna liczba broni w grze nie jest przesadą. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu w grze "zaawansowanego" generowania proceduralnego. Według Maya we wpisie Epic Games"W Borderlands 4 jest ponad 30 miliardów broni do wypróbowania"

System broniw Borderlands 4 pozwala graczom na dostosowywanie i wymianę części broni, w tym luf, dodatków, celowników i magazynków, co nie było możliwe w poprzedniej odsłonie Borderlands. Dostosowywanie broni w Borderlands 3obejmowało jedynie wyposażanie jej w bibeloty i skórki.

Borderlands 4 wprowadza jednak nowy system licencjonowanych części, umożliwiając graczom korzystanie z części broni różnych producentów, co deweloperzy nazywają "zapylaniem krzyżowym" Gracze mogą wybierać spośród wielu producentów broni, w tym Jakobs, Daedalus, Order, Ripper, Vladof, Torgue, Tediore i Maliwan.

Na przykład, gracze mogą natknąć się na pod lufę Daedalusa na strzelbie Maliwan, tworząc unikalne funkcjonalne i wizualne kombinacje broni.

May wyjaśnił dalej: "Gracze są w stanie rozpoznać, kiedy podnoszą broń określonego producenta i mają ogólne pojęcie o tym, jak będzie ona działać"

Główny artysta i dyrektor artystycznyBorderlands 4, Jimmy Barnett, odegrał kluczową rolę w tym procesie. Szef działu rozwoju Borderlands 4 , Anthony Nicholson, stwierdził, że Barnett stworzył "ścianę broni" w silniku Unreal Engine. Nicholson dodał również:

"To była ta naprawdę duża mapa broni, na której można było zobaczyć wszystkie poszczególne części dla wszystkich poszczególnych broni, dla wszystkich poszczególnych producentów. Dzięki temu można było zobaczyć, jak każda z tych rzeczy jest i jak możemy połączyć te kombinacje i jak będą działać - slajdy, animatorzy, akcje, grafika - wszystko pasujące do siebie.

Ponieważ pewna broń, jeśli pompuje w jedną stronę, ale ma długą lufę, która idzie na dole, oczywiście te części nie mogą do siebie pasować "

Dla tych, którzy szukają informacji na temat tego, jak to się odbywa w grze, gra z łupami pozostaje głównym filarem rozgrywki Borderlands . Gracze będą nieustannie odkrywać, używać, wymieniać części i wyrzucać broń podczas eksploracji Kairos.

Zespół narracyjny Borderlands 4 wzbogacił również system broni w grze, przypisując unikalne nazwy broni i dodając odrębny klimat do broni każdej korporacji.

Przedsprzedaż Borderlands 4 na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 08 > Borderlands 4 ma zawierać 30 miliardów "unikalnych" broni dzięki proceduralnemu generowaniu i personalizacji broni
Rahim Amir Noorali, 2025-08-14 (Update: 2025-08-14)