Notebookcheck Logo

Battlefield 6: Fani krytykują - oto, co mówi główny deweloper

Główny producent David Sirland odpowiedział na krytykę fanów w poście na X. (Źródło zdjęcia: Epic Games)
Główny producent David Sirland odpowiedział na krytykę fanów w poście na X. (Źródło zdjęcia: Epic Games)
Z ponad 520 000 jednoczesnych graczy na Steam, pierwszy weekend otwartej bety Battlefield 6 ustanowił nowy rekord serii i posłużył jako test warunków skrajnych dla rozgrywki, technologii i balansu. Chociaż ogólny odbiór był w dużej mierze pozytywny, fani zgłosili kilka wyraźnych uwag krytycznych, do których główny producent David Sirland odniósł się teraz w poście na X.
Gaming

Tuż po uruchomieniu otwartej bety Battlefield 67 sierpnia, ekscytacja mieszała się z konstruktywnymi opiniami. Weterani porównywali grę do najlepszych tytułów z serii, takich jak Bad Company 2 i Battlefield 4, chwaląc obsługę broni, oprawę dźwiękową i powrót "klasycznego klimatu Battlefield" Jednocześnie gracze wskazywali obszary, w których DICE wciąż musi się poprawić. Główny producent David Sirland odpowiedział teraz w poście na X - Poniżej znajdą Państwo przegląd najważniejszych punktów:

Balansowanie pojazdów i obsługa helikopterów

Pojazdy zawsze stanowiły kluczowy element rozgrywki w Battlefield, co sprawia, że czołgi i samoloty muszą działać bezbłędnie i być dobrze wyważone. Jedna z głównych krytycznych uwag społeczności dotyczyła helikopterów, które zdaniem wielu były zbyt powolne w sterowaniu i zbyt delikatne. Niektórzy spekulowali nawet, że model lotu został skopiowany bezpośrednio z bardzo chwalonego Battlefield 2042. Sirland wyjaśnił, że fizyka jest w rzeczywistości oparta na modelu Battlefield 4, ze znacznymi zmianami. Potwierdził również, że pojazdy otrzymają ukierunkowane wzmocnienia po zakończeniu fazy beta.

Mapy

Rozległe, dobrze zbalansowane mapy są cechą charakterystyczną serii Battlefield. Wielu graczy uważało jednak, że mapy w otwartej wersji beta były zbyt małe i nadmiernie skupiały się na walce piechoty, przez co bardziej przypominały Call of Duty. Sirland podkreślił, że większe mapy są w drodze, podczas gdy te mniejsze zostały celowo zaprojektowane do CQB - walki w zwarciu.

Czas do śmierci i kod sieciowy

Bezbłędny kod sieciowy jest niezbędny do dokładnego rejestrowania trafień i uczciwego doświadczenia w trybie wieloosobowym. Wielu graczy zgłaszało jednak, że TTD - czas do śmierci - często wydawał się zbyt krótki, nawet podczas korzystania z osłony. Sirland przyznał, że TTD jest prawdopodobnie nieco zbyt krótki, zwłaszcza na bliskim dystansie, i potwierdził, że naprawienie błędów w kodzie sieciowym będzie najwyższym priorytetem w procesie rozwoju.

Przeglądarka serwerów

Dla wielu fanów prawdziwy powrót do formy oznacza również przywrócenie klasycznej przeglądarki serwerów. W otwartej becie dostępny był jednak tylko automatyczny matchmaking dla maksymalnie czterech graczy, pozostawiając większe grupy bez opcji. Sirland ogłosił teraz rozwiązanie, które zostanie w pełni zintegrowane z menu głównym za pośrednictwem Portalu. Oprócz kreacji stworzonych przez społeczność, gracze będą mogli również hostować zweryfikowane serwery Battlefield .

Społeczność jest optymistyczna, ale ma jasne oczekiwania

Ton komentarzy na X jest w dużej mierze pozytywny. Wielu fanów chwali wydajność techniczną bety i wysoki współczynnik zabawy, jednocześnie oczekując, że DICE zajmie się obawami społeczności. Otwartość Sirland jest postrzegana jako obiecujący znak - ale prawdziwym testem będzie to, czy problemy zostaną rozwiązane przed premierą 10 października.

Źródło(a)

David Sirland przez X (dawniej Twitter)

Źródło obrazu: Epic Games

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 08 > Battlefield 6: Fani krytykują - oto, co mówi główny deweloper
Marius Müller, 2025-08-12 (Update: 2025-08-12)